Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Blogga är inne

Blogga är inne

Jag har i tidigare inlägg visat att blogga verkar larvigt. Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.

Denna blog har jag gjort under alias av Ann-Sofie i Umeå. Den blev verkligen
bra. Tycker jag själv. Jag lär ut hur man går tillväga när man vill blogga.

Som ni ser och hör så är jag rent konstnärlig. Kolla designen. Hör musiken!

Glöm inte högtalarna!!

http://blogg.passagen.se/anne-sofie2/20050911 - 184k
Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Bloggärende: Det finns väldigt många fina bloggar på nätet....Den person som lägger ut en blogg vill presentera sig själv och ge information. Sedan är det upp till var o en att läsa dessa bloggar. Det är ju inte alltid intresserna sammanfaller....Jag vill dock rekomendera att inte ha för mycket bilder och annat som för vissa tar en jäkla tid att att ladda..Många, men inte alla har en snabb näthastighet..
Så, Leikae jätte fin blogg men tänk på att de stackare som inte har så bra nätuppkoppling tröttnar och du får inte ut ditt budskap...

Till alla Ha en bra vecka.......
Anne_Sofie !

Som ni ser så har offret godtaget min ursäkt. Punkt slut!!

För övrigt framgår det ju tydligt vem som är skapare av bloggen. Inget tvivel
om det. Jag " rolade " till det lite tvetydigt.

Hur kan ni drömma om att jag skulle skriva en blogg med en så kvinnlig utformning.

Men bra är den både för man och kvinna. Mest kvinna om jag skall vara ärlig. Men många män har nog mycket att lära om hur kvinnor tänker.

Bra gjort Anne-Sofie
Du är ju skum du. Du inledde tråden med att det är du som skapat den bloggen och särskilt tvetydigt är det inte skrivet heller. Otroligt! En smula självdistans skulle inte skada.
Annons
Hej alla...;O)...så trevligt med mogna självtänkande män...som inte bara sväljer vilka påståenden som helst...dvs leiakes...fast nu verkar ju hans avsikt att i grunden ha varit god..?..

Cribbe...du bör läsa svaren en gång till..;O)...visst har jag många bilder på min blogg...men det är ändå försumbart om inte alla kan titta in på den...det finns ju så många andra bloggar;O)

Till de som har snabb uppkoppling så kan jag lämna länken till min bildblogg med sensuellla bilder...varsågoda

http://blogg.passagen.se/piglette
Elegant & Smakfullt!
Vad heter låten som spelades? Och var heter sångaren? Kanonlåt!!
Tack så mycket...och det är I Wont Forget you...med Jim Reeves..som jag har just nu på den bloggen...en underbar låt som jag *matades med* som barn;O))...nu på senare år så har jag själv blivit väldigt förtjust i hans låtar.
leiake:
I mina ögon har du nog gjort bort dig. Förklara ditt handlingssätt. Motiv?
alandia!!

Jag vet en som är glad i alla fall.ANNE SOFIE He,he!!!
Himmel och pannkaka....................alla fattade väl att leiake skämtade??
Leiake är som han är.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem