Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Blogga är inne

Blogga är inne

Jag har i tidigare inlägg visat att blogga verkar larvigt. Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.

Denna blog har jag gjort under alias av Ann-Sofie i Umeå. Den blev verkligen
bra. Tycker jag själv. Jag lär ut hur man går tillväga när man vill blogga.

Som ni ser och hör så är jag rent konstnärlig. Kolla designen. Hör musiken!

Glöm inte högtalarna!!

http://blogg.passagen.se/anne-sofie2/20050911 - 184k
Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Till Joanna...ja du som förefaller att känna denna leiake ...vilket ju inte jag gör...kan förståss tycka att det hela är lustigt..
Kan upplysa dig om...att det tyckte inte jag. Först så blev jag faktiskt skitförbannad!

Okey...all reklam är bra reklam sägs det...men jag brukar klara mig rätt bra ändå...har många besökare redan som det är...detta av någon för mig helt outgrundlig anledning. Skriver ju inte så mycket på mina bloggar.
Anne_Sofie !!

Redan den 18 september 2006, så svarade jag dig i ett inlägg. Ditt första inlägg på IS. Där berömmer jag din blogg. Framförallt musiken.

Blev väldigt förvånad då du påstod att detta var Jim Reeves. Jag hörde ju att det var ett svenskt dansband. Gillar just elgitarrintroduktionen.

När man tittar på din startsida,med den stilfulla gruppen i rosa,så kommer musiken in perfekt. Därför tände jag till.

Hur kan man bli förbannad när man får beröm.
Anne_Sofie
---------------------------------------------------------------------------

2006-09-18 12:26 Hejsan...detta blir mitt allra första inlägg/svar här på IS...

Mina tvillingflickor fyller snart 25 år och jag har ett tips om present till er som är intresserade.

De har länge pratat om att de skulle vilja ha våra gamla super8-filmer överfört till DVD..
Sagt och gjort...nu är det klart och vilken höjdare det blev...även för oss som nu återupplever deras spädbarnstid och även vår egen ungdomstid...lätt som en plätt.
Ser med spänning fram emot att få se flickornas reaktion...;O)


leiake
------------------------------------------------------------------------



2006-09-18 15:38 Anne_Sofie !

Kollade på din profil där du uppgav adressen till din hemsida/blogg.

En av dom bättre jag sett.

Nu till din tiopoängare.Den med trafikmärkena.Körkortsprov.Den har du
verkligen fått till.Ha,ha.

P.s Pryda personer göre sig icke besvär.!!!!
Annons
Jadu leiake...hur kan man bli förbannad när någon annan låtsas att vara en själv??? När denne desssutom skriver ett inlägg som fullkomligt dryyyper av ironi och självtillräcklighet?? Skulle någon verkligen ha trott på att detta var jag...skulle jag vilja gå under jorden av skam!

Jag har aldrig påstått att det var Jim Reeves...det var du som missuppfattade det hela;O))...och det såg jag...och skrev en förklaring i all välmenhet;O)

Det andra om att du tidigare besvarat mig...minns jag inget om...kan du länka till det inlägget?
Vet inte hur man länkar inlägg på IS. Men kopiera kan jag. Ovanstående inlägg bifogas.

Du kan gå in på "SÖK I FORUMET " i hö.spalt. Skriv PRESENT. Då kommer du nog ihåg.

Vi lägger ner hela ärendet. Vi blir bara ovänner. Inte bra!!

No hard feelings
Okej...jag minns det inlägget som jag själv skrev...
Att länka på IS fungerar väl som på alla andra ställen antar jag...man skriver bara in adressen..?

Nåja, ovänner behöver vi inte bli, ville bara uppmärksamma dig på att jag som inte känner dig och ditt sätt att skriva, tog illa upp. Då du dessutom inte föreföll att kunna förstå detta...så blev det ju struligt värre.

Men nu glömmer vi det hela
http://www.eparmstrand.se/Mapp-4/sida14.htm
Vargo!!

Uj! Vad rädd jag blev. Hade högtalarna på lite högt. Ha,ha!!

När skall du börja blogga.? Du har ju anlag.
Jag tror att jag har en blogg men det är mer än ett år sedan jag var där,och så har jag en enkel hemsida
http://www.eparmstrand.se/Mapp-4/sida13.htm
okej alla , måste erkänna; jag har också en blogg:
http://jiwe10.bloggspace.se/home/
Behöver skriva av sig lite ibland

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem