Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Snusare

Snusare

Nu är det snart dax igen. Ny chockhöjning av vårt älskade snus.

Var för sätter man åt oss snusare varje år? Betala vi inte nog med skatt?

Men dom kan ju höja hur mycket dom vill, vi fortsätter att snusa , som ingenting hänt och håller tyst.....

Är det för lite FRANSMÄN i oss??? HE,HE

I Frankrike hade man larmslagit kollektivtrafiken, korkat igen vägarna. DE NI!!
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Thomas2!!

Det går väl inte att skrämma upp en sådan gammal get som du. Men försöka duger. Du är snusoman. Det är likvärdigt med heroinmissbrukare.

Googla på " snus är farligt " så får du stora darren.He,he!!

Klicka på snus är farligt i bifogad länk. Ladda inte hem filmerna. Värdelösa.

www.nyhetsportalen.se/v1380713.html - 4k

P.S. Fortsätter du snusa om en dosa kostar 950:- ????
Personligen tänker jag inte sluta oavsett skattehöjningar. Det som däremot stör mig är Swedish Match planer på att minska mängden i dosan till 45 g, för att prishöjningen inte ska bli lika stor per dosa. Tänker bojkotta SMs snus och köpa konkurrerande företags produkter. Dessutom tänker jag odla eget och göra mitt eget snus så kan de hålla på med sina skatter bäst de vill.
leiake!!

Snusande är inte faligare än "KÖTTFÄRS" Ja jag fortsätter nog att snusa, äve om det korsta 950:- LIMPAN. Vi fortsätter att tanka bilen, om bensinen kosta 100:- liten. Inte mycket till protest skulle komma.

Snus är livet He,He
Annons
Tompaxox!!

Skicka mig receptet på ditt snus, när du odlat färdigt!!
Vi borde sätta en snussnigel i ögat på alla modderutter så att de lär sig veta hut, å be alla såssar att höja priset på champagne med 2000 pocent, så att anitra steeen kan få upp sin lön över 300`nästa mandatperiod

loppan från byn
läste för en tid sedan om en snusare i Kazchakstan som hade ett otillbörligt förhållande med en get - men har glömt om dom skyllde det på själva snuset...
Thomas2!!

Här är ett recept som verkar livsfarligt. Ha,ha!!

Undrar hur man får tag i tobakspulver???

www.gandaf.com/Recept.htm - 18k
Det är inte olagligt att tillverka snus själv.

Det är ingen hembränning. He,he!!
Tack för tipset leiake!!!

Men hur får jag tag i tobakspulvret?? Du ser ut att vara en mästare på att hitta websidor!!
Man kan väl köpa piptobak. Torka det lite och sedan smula sönder det i en mortel.

Jag kan inte hitta tobakspulver på nätet. Men det är snart någon som vet.

P.S Det är inte olagligt att göra, men du får inte sälja. He,he!!

ALVESTA ETTAN. Fint som snus!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem