Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Snusare

Snusare

Nu är det snart dax igen. Ny chockhöjning av vårt älskade snus.

Var för sätter man åt oss snusare varje år? Betala vi inte nog med skatt?

Men dom kan ju höja hur mycket dom vill, vi fortsätter att snusa , som ingenting hänt och håller tyst.....

Är det för lite FRANSMÄN i oss??? HE,HE

I Frankrike hade man larmslagit kollektivtrafiken, korkat igen vägarna. DE NI!!
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Annars kan man ju beställa snus över internet.
ca 10:- billigare/ dosa.
Är det verkligen någon som gör sitt snus själv. Det verkar stökigt. He,he

Här är ett ställe man kan köpa startpaket. Man tjänar 240:- på ett himla
stök. Jag vet inte hur många dosor det blir. Kolla själva.!!

www.snusfabriken.com
pjoppen skrev:
http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=61468
skulle jag ha tobaksframställning hemma. så skulle nog frugan få spader om jag ockuperade ugnen i 5 dygn! Nä jag får nog köpa mitt snus istället,man får väl bunkra upp innan nyår.
Annons
340:- för två kilo 11:- dosan låter billigt. Kanske något att tänka på framöver. Men man kan köpa för 159:- stocken fotfarande, men hur blir det nästa år????
men snälls leika lär dig att pratta om det du vet o sluta snacka skit det finns otaliga försök med snus och alla vissar på att det är ofarligt canser i mun hållan tex är ett försök ifrån usa det kallas snuff ursprung ifrån tyskland läs på lite mer snälla
hmm...om d senaste inlägget i denna tråd är gjort av en snusare vet i fåglarna om inte produkten borde totalförbjudas...
kent57!!

Ha,ha!!

Förstår vad du menar.!! När jag tog mina första cigaretter på morgonen kommer jag ihåg att jag blev yr i bollen!!

Nikotin är lurigt!!
hehe
Jag har gått över till GRANIT snus, inte olikt mitt gamla generalsnus. Dock "bara" 20 spänn/ask.
Tänker inte heller sluta, jag är ju gift och kyssas utan snus smakar ju ingenting.

/B
"En kyss utan snus är som mat utan krydda"
Vad mycket du betalar för GRANIT Bosse. Jag köper en stock portion för 155:- här uppe i Umeå

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem