Fredag 1 november 2024 vecka 44
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vill ni gå ner i vikt på rätt sätt

Vill ni gå ner i vikt på rätt sätt

Ja!! Vem vill inte det. Alla som byxorna spänner i linningen på i alla fall. He.he!!

Efter julen och allt så började byxorna sitta hårt på mig. Jag har ett program
på datorn som jag tar till. Trodde inte mycket på detta. Men jag petade in 1700 kalorier/dag på 5 veckor. Då lovade programmet en viktminskning på 5kg.

Ta mig tusan!! Vägde mig nyss.Ner 5,5 kg. Jag börjar se ut som en människa igen. Ha,ha! Då ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: «1 2 3 4

Då har man gått ner en hel storlek. Det är 7 kg det på 6 veckor.

Jag promenerar cirka 4 km/dag. Det tar 40 min.Jag gick längre förr men det
blir tjatigt med 1 mil varje dag. Tyvärr!!

Det är lättare att äta lite mindre. Tänk på det.

Hade tänk mig att bli av med 10 kg. Men nu går det så lätt så jag kör 14 kg.

Har en massa kläder i den storleken som jag kan använda igen. He,he!!

Programmet är väl ingen nyhet direkt men det hjälper till att räkna kalorier så man får lite grepp om vad det handlar om. Dessutom blir det lite tävling mot datorn. Det inspirerar faktiskt.
Ska bli intressant att se leiake, hur lång tid det tar innan du är tillbaka på samma vikt igen. Lova att du skriver den dagen, hehe
Tompaxox !

Ha,ha!!

Detta är nog min 5:e resa. Minst!! Så jag vet vad du menar.

Men denna gång går det fantastiskt lätt. Det är faktiskt roligt. Men det är väl mycket för att jag gått ut i offentligheten.

En kompis till mig snabbantade 28 kg. Stor artikel i en kvällstiding. Han och en polare for till Kanarieöarna 2 veckor med allt vad det innebär. Ha,ha!!

När han kom hem hade han gått upp 30 kg.
Annons
Joanna jag har samma problem som du, jag äter ingen potatis, ris, pasta, ingen sås inget godis, men jag äter en massa frukt och grönt. Tar en timmas promenad varje morgon och tränar pilates 3 ggr i veckan, ÄNDÅ KAN JAG INTE GÅ NER DESSA 5 KG SOM JAG VILL HA BORT.

Vad gör jag fel??? Vrf går jag inte ner *??
Jag är tacksam för alla råd och tips jag kan få.

Ella
leiake

Det är bra!!!! Jag promenera till bilen varje dag. I bland går jag och hämta posten oxå HE,HE 95KG

Sida:
« 2 3 4

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem