Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Flash Player

Flash Player

Hur gör man för att installera Flash Player så den funkar med Firefox
Antal svar på detta inlägg: 66
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:7
leta å installera så funkar de säkert!
kan öppna allt me FF förutom mov å realplayerfiler å de skiter jag i.
go for it tiger FF rules
Jag laddade ner och installerade från den sidan men det funkar inte är det någon inställning i FF man måste göra, om jag använder Internet explorer så funkar det men inte med Fire Fox
hmm!! konstigt??
de ska ju inte spela nån roll vicken version av FF du kör.
vad eller vilken eller vilket har du problem å titta på? ge exempel på sidor ellr liknande?
Annons
http://www.streaplers.se/streaplers_ga_052/vimmel_pageset.html När jag klickar på välj på den sidan får jag upp att jag ska installera Flash Player
boax , på den sidan har du en dirrektlänkt för att installera playern
ja jag installerar den men kommer inte längre för det
hmm??? installerade flashplayer men de va stopp. testade i IE7 å de funkade utan problem. måste va en bug i FF. gud hjälpe oss men så e de nog. fixar sig säkert i FF3
Bra då vet jag att det inte är fel på min dator.Fick du låten på din e-mail jigsaw
kan nog svara för boax me å de finns inte en direktlänk utan man får en exefil som man sen installerar. fel i FF!!!!!!! nä nu måste jag gråta en stund! jag har iallafall installerat den för den finns i läggtill å ta bort program både som program å som activeX.Tänker ta bort både ock. iallafall activeX.
jigsaw!!

Vågar jag framföra mina synpunkter angående webbläsare utan att bli likviderad. IE7 är bra!! He,he!!

Man kan prova nya grejer. Det skall man göra. Men man skall vara beredd med systemåterställning det första det bråkar.

Jag har laddat ner mitt Microsoft Flight Simulator på 13 GB igen. Om man klassar inte det i svårighetsgrad 1-10. Så är det 20. He,he!!

Manualen är på engelska. "Bara det". Ett exempel: Ctrl+ Period.
Gissa vad det betyder. Handbroms!! Period=(.)

Idag har jag kraschat en Cessna samt 2 helikoptrar. Cessnan for in i en lada på en bondgård. Då säger en röst." You can´t land in i barn."

Då vet man vad en" hölada" heter på engelska i alla fall.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem