Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Flash Player

Flash Player

Hur gör man för att installera Flash Player så den funkar med Firefox
Antal svar på detta inlägg: 66
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Nu tror jag det har spårat ur ställer man en fråga om ff så blir det så ,det är synd det är som man frågar om volvo är bättre än saab det är synd att det ska vara så
leiake: Laddat ned? Vad menar du med det?
Jojje!

Jag hade ett gammalt program som jag köpte 2005. Det ligger på 2 skivor.

Men jag ledsnade efter ett tag och raderade det från HD. Men nu friskar jag på igen. Men det är svårt.

Försökte landa en Boing 747 på en Karibisk ö. Alla 300 passagerarna åker aldrig mer på semester. Garanterat!!! Ha,ha!!
Annons
käre boax nu vet jag vad du heter å tack för din låt. kanonbra va den. du får förlåta leiake om han e lite virrig å så där men de blir så där om man lever för länge i skogarna i göinge he he!! FF ska han nog låta bli för de blir nog rörigt för en GAMMAL man. Kramiz alla välgödda skåningar
leiake är det inte bättre att att du håller tyst än att förstöra med dina innlägg i något som du tydligen inte kan så mycket om det är bättre att du roar andra på IS med historier och och annat som du tror du är bra på förstår du inte att det förstör för andra
ta´t lugnt boax!!!!
leiake e som han e. göingehövdingen i han har nog fått fan å gå lös i han eller så har han stannat i halvdanskhe he! vi ska nog lösa dina problem eller så e de en bugg i FF! vad är alla som kan ubuntu nu??????? ubuntu33 e ju inte dum på datorer. ska försöka forska i detta imorn kära du.
Tack
boax , kan du läsa in denna sidan
[http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_999673.svd?service=graphic]
Ja den sidan funkar Göcke
då ligger felet i att den sidan inte ser att du har flashplayer installerad.
om det finns någon lösning vet jag inte.

det är detta jag tror att du råkar ut för.

SimpleViewer
# Cross platform - Windows/Macintosh/Linux (requires Flash 7 or higher).
# Flash 7 detection. Users without Flash 7 are messaged to upgrade Flash.

kanske någon FF kunnig kan spåna vidare.

jag anses ju inte vara en person som kan allt?
och som jag aldrig har utgett mig för att kunna.

Jag vill bara att våra medlemmar skall få hjälp om någon frågar om det.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem