Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Flash Player

Flash Player

Hur gör man för att installera Flash Player så den funkar med Firefox
Antal svar på detta inlägg: 66
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Klickar jag på till exempel november 2005 kommer det upp en liten ruta som man sk klicka på för att instalera Macromedia Flash player jag har gjort det och kommer då till sida Adobe flash player installation har installerat den men det funkar inte
boax
men testa denna sida
[http://www.airtightinteractive.com/photos/ ]

fungerar den
hej vet inte om jag ska lägga mig i detta men Göckes länk funkade för mig.
jag högerklickade även på en bild å valde about flashplayer å då kom jag till deras sida som talade om att jag hade den senaste versionen installerad. men boax länk funkar inte å öppna i FF men i IE7 e de inga problem.
konstig e de?
kan tyvärr inte hjälpa till med problemet men ovanstående kanske kan ge er experter lite ledtrådar.
ha de å glad påsk.
Annons
Ja den funkar testade ochså att ladda ner simpel viewer och provade på Streaplers men det var lika dant inga bilder visas där om jag använder FF får nog hålla mej till IE tydligen är det den sida som inte funkar har frågat ubuntu33 om den sidan funkar för honom eller om du Göcke har ff och har provat att se bilder på deras sida
NEJ! du ska inte byta till IE boax.
du får klart göra som du vill men IE e långsammare å så har jag för mig att FF är säkrare att surfa med. fråga mig inte hur men har för mig att jag läst detta nånstans. sen alla addons å allting man kan lägga till så får man ju FF precis som man vill ha den.
ha de bra å tack för dina mail.
föhoppningsvis så kan ju ubuntu33 eller Göcke ja eller nån annan hjälpa dig med ditt problem.
Jag har FF på flera plattformar, och jag får olika resultat, beroende på som jag skrev.
det java skript som används är av äldre datum och klarar de äldre FF versionerna som jag tolkar det.

jag testade att använda safari före och efter uppgraderingen som ligger ute nu i macvärlden, med samma resultat, förre fungerade det, men efter uppgraderingen så skiter det sig.
Däremot så har jag en äldre version av FF i mac , och där fungerar det.

kan du läsa in den länken jag gav dig , fungerar flashplayer i den version som du har installerad som tillägg, eftersom den sidan använder den senaste websidan med simplewiewer.

Detta är min slutsatts av problemet.
Ja vi kommer nog inte längre jag får tacka så mycket för alla tips man kan inte få allt att fungera som man vill
Funkar det i IE 7 då?

I såna fall strunta i FF tills du vet hur du ska göra!

Att hålla på att bli gråhårig över experiment är inget jag rekommenderar!

När man håller på med FF och Open source gäller det att läsa på noga först och sedan göra enligt expertisen!

Avinstallera FF så har du du ju kvar IE 7

installerade den nya FF i macen och nu slutade den också att fungera på den sidan.

men andra sidor med flasplayerbehov fungerar.

det som jag ser är gemensam nämnare nu är att det är den senaste
flashplayer versionen som detta javaskript inte ser på just den sidan.

i FF världen finns det någon pluggin som gör att man kan växla mellan flera flashplayer, har aldrig testat, kanske du ubuntu33 har någon som kan något om det.
Ni vet tydligen inte heller hur jag ska göra efter som ni inte kunde hjälpa mig jag frågade dej ubuntu33 om du kunde se bilderna på min länk med FF vore tacksam för svar, det är kanske fel på deras sida. Jag kör med FF efter som jag tycker den är bättre jag undrade bara varför just denna sida uppförde sig som den gjorde

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem