Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Varning för AVG 8.0

Varning för AVG 8.0

tjena alla glada eller ska jag säga sura jävlar som blivit utsatt för detta fullständigt värdelösa program.
installerade detta å körde en scan å den sa att jag hade över 20000 potentiella farliga ad-aware samt hijack-försök. BULLSHIT säger jag!!!
har nu efter ca 10 timmar fått ordning på datorn igen genom å installera Avast å köra ad-aware 2007 men innan detta så kostade mig 2!!! scandisk samt en defrag me o&o 10 proffesionale.förhoppningsvis så e jag ensam om detta. sen kan leiake lägga ner sina dumma jävla kommentarer om att jag ska ha detta för jag testar prog. fredag idag så han holkar nog en del procentinnehållande drycker å de märks på hans inlägg eller trådar om ni kollar datum. hoppas på svar för detta e seriöst
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

jigsaw

äntligen nån mer som har den uppfattningen av detta skit program har också haft de i datorn men ja hadde problem i 1 månad sen krascha datorn
sen dess undviker ja detta
så då e vi 2 om detta
Funkar bra för mig (Vista Premium)
Jag har haft AVG 8.0 Free sedan januari tror jag det är och inte haft ett enda problem alls. Visserligen kör jag XP.
Annons
Jag använder Avast och det fungerar perfekt. Innan hade jag AVG och det var bara problem hela tiden,någon påstod att det berodde på att jag tidigare haft Norton i datorn och det kunde finnas rester kvar
Återkommer imorn om de finns mer att säga om detta om de finns mer som vill uttrycka sig om detta mögprogram. ska nana kudden nu. men de e skönt å veta att man inte e ensam om problem med detta program från helvetsesland he he.
Hur är det med det sk vårdade språket?

Jigsaw!! skit bakom spakarna brukar vara det vanligaste problemet med datorer

Jag har haft både Avast, Norton och F-secure innan jag la in gratis programmet AVG men inte märkt nåt av de som du säger Vargo, men men det finns ju "måndags ex" av e mesta så...
Jag har kört AVG antivirusprg i många år! Har stort förtroende för ett jättebra program.Inga problem alls tvärtom det har räddat mig flera gånger.
Jadu jigsaw, du kanske skulle fundera på om du själv verkligen skall skriva inlägg efter 21.00 på fredagkvällar.
Tycker AVG 8 är toppen inga problem alls, har man ingen skit i datorn kan ju inte antivirus programmet hitta något

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem