Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Em i fotboll

Em i fotboll

Är det någon som motsätter sig om jag säger att Holland vinner EM?

Om dom spela som hittills så vet jag ingen som ska kunna rubba dom.
Antal svar på detta inlägg: 34
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Ja
Kan Italien få stryk, kan även Holland ha en dålig dag.
Tjena
Det verka som Holland är lika bra som i Argentina -72 då dom var en stolpträff i från att vinna VM. Minns ni det blev dödstyst på läktaren i bland dom 110000.
Jo men visst. Men Sverige verkar inte ha respekt för någon. vinner de ikväll, då kan de gå långt. Sverige är likadana i alla sporter. Går det dåligt, då deppar de ur. går det bra då kan det gå hur långt som helst. Om lagen då heter Holland, Argentina, eller tunga Tyskland. Då har vi Sverige i semi eller final. Man måste vara optimist.

Nä det minns jag inte.
Peersonligen tycker jag det är för mycket fotboll i Tv-4
Det finns en sportkanal just för detta. De som gillar fotboll fullt ut. De har nog skaffat sig den kanalen.

Men deppa inte för det Thomas2. hoppas vi är vänner för det, trots att jag inte är sådan fantast att fotboll går före alla andra sporter. Men Svedala håller jag på i kväll, det kan du vara säker på.
Ha de
Annons
Sverige har stor chans att slå Spanien,det har vi gjort förr. Och vi har ju Zlatan som kan avgöra en hel match.
Personligen tycker jag Zlatan inte är på topp i Svenska landslaget. Mål sist, var bra, men allt för sällan. Han gör sina toppmatcher i '"hemma" i Italien. Kan det bero på att han inte får den uppbackning och passningar som passar honom bäst. Helst ska de läggas på hans fot, så han slipper förta sig. Det är ju så han är van med i Italien. Hoppas han just i kväll får de rätta passningarna.

Men en vinst kan inte bara läggas på en enda person i ett lag. Passning, passning. Försvar försvar. finlir finlir
Dribbla, dribbla. Inga ballonger ut i ingenmansland.
Ozzy
Vi fick digital TV som nr. två i Sverige, men fortfarande har ej Gävle sändaren kapacitet att skicka ut alla kanaler bl.a. TV 4 Sport.

Så det är icke så enkelt för dom som vill se fotboll EM, om det endast skulle visas där!
Kanske hade Italien behövt Zlatan i detta Em
Fotboll, fotboll, fotboll.......blääääää!
Ingarm
Du får flytta. Men det är lite sent kanske. Men går Sverige vidare ikväl, får Du ta in på hotell eller åka ner på plats.
Jag skojar med Dig.
Men det var ju tråkigt.
men Estrid gör det ingenting. Tycker inte du att Estrid får i så fall tala om vad hon vill se i stället för fotboll.
En närliggande sport alltså. Allt för bra ska hon inte ha det i detta Tv kanalernas tidevarv.

Thomas.
Nej. vi behöver Zlatan. Men Italienarna surar nog. Men skulle Zlatan ha fått spela för dem?
England har ju ett av värdens bästa liga. Men landslaget lyckas ju aldrig,varför? Har man för mycket "Divor" i sitt lag? eller har ligorna för mycket utländska spelare.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem