Måndag 6 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Hobby och motor

Em i fotboll

Em i fotboll

Är det någon som motsätter sig om jag säger att Holland vinner EM?

Om dom spela som hittills så vet jag ingen som ska kunna rubba dom.
Antal svar på detta inlägg: 34
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

För att Zlatan ska passa in i Svenska landslaget perfekt måste hans passningsspelare lära sig att lobba för nick eller passa in bollen på tåna. sådant är Italienarna fena på.
leiake
Om jag missuppfattar dej rätt, så Matchen i kväll går inte på Ullevi
Thomas2

Jag tror det blir Holland mot Kroatien i finalen!
Annons
oskar

Ingen dum gissning. Italien och frankrike ser det inte alltför ljust ut.
Ja tror på Holland-Portugal i final.

Kroatien tar sig nog till semi, Sverige ut i kvarten/semin.
Jag tror på Tyskland, dels för att dom har ett starkt lag, och går alltid långt i turneringar, även om dom fick stryk av Kroatien så är dom starka ng att gå hela vägen, och nu har dom tagit sin förlust i dett EM. Sverige går till kvarten där åker dom mot Holland ännu en gång, kvällens match slutar 2-2 mellan Sverige och Spanien.

buddy1
Jag håller på Sverige i kväll som vinnare. Spanien kommer att underskatta Svenskarna.
Sverige kunde ju med lite tur tagit poäng av Spanien. Nu blev det inte så.

Man kan inte bygga ett landslag på en enda spelare,när han faller av,faller hela anfallspelet .

Efter sett Ryssland i går..... undra jag om det blir Sveriges sista match i detta EM???? Allt tycks hänga på Zlatans knä.
Hej Thomas2
Vilken fö-b. otur vi har. ska det till tuffare och "bredare" backar för att stå emot en sådan spelare.
Det var ju snudd på poäng. Jag tror Sve. deppar nu och har svårt att komma igen. Som du säger Ryssland de har stora tunga spelare och går fram som en maskin.
Zlatan s knä är nog det som fäller Sve.
Men i övrigt tyckte jag Sve. gjorde en fantastisk insats.
Det var ett vinnarlag i går. Väl värda en seger. Men för att gå vidare krävs att vi har turen med oss hädanefter.


Man ska ju inte gnälla på domaren,som Henke gjorde efter matchen. Men visst agerade han lite konstigt i bland. Efter missa att döma en straff till Spanien, blåste han istället en massa frisparkar till Spanien under lång tid .

Men spela Sverige som i första halvlek slår dom Ryssland.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem