Måndag 6 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Hobby och motor

Em i fotboll

Em i fotboll

Är det någon som motsätter sig om jag säger att Holland vinner EM?

Om dom spela som hittills så vet jag ingen som ska kunna rubba dom.
Antal svar på detta inlägg: 34
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Zlatan. Zlatan, Zlatan, fy vad trött jag är

att höra allt om denna man, som står och väntar

medan de andra i laget, jobbar fram bollen

och ger en perfekt passning till Zlatan,

så att han kan rulla in bollen i mål !

Som Ozzy skrev, vinsten kan inte äras en,

i ett lag!!!
En spelare vinn ju inte en match,men han är en tillgång. Varje gång han får bollen får han minst två spelare på sig.
Bra pensionär, jag trodde i dessa dagar jag skulle bli lynchad om jag vågade kritisera som jag gör. Men vi är nog inte ensamma. Men tänk vad bra det skulle vara om det är Zlatan som avgör i kväll? med hjälp av laget förstås.Håll med om pensionär, att visst håller Du på Sverige i forboll, eller kvittar det?
Annons
Om man nu inte är en bra fotbollspelare så skulle knappast ligorna i Europa jaga honom med milljonkontrakt.

Fredrik Ljungberg är en annan bra spelare, vilken slitvarg!!
Med vinden i ryggen är Svenska landslaget i fotboll 2008 verkligen att respektera. Det är det jag tror vi kommer långt på. De andra vågar inte attakera. Det vinner vi på.
Tjosan
Det är väl kanske så också Thomas att en del har svårt att accepera att Sveriges stora fixstjärna "bara" är en invandrargrabb.

Hade Zlatan hetat Stig Svensson istället så hade även det äldre gardet älskat honom.

Hade han varit en kille som bara står och väntar på bollen så tror jag knappast Inter skulle betala honom 417 miljoner för 5 år.
Heja Pensionär, håller helt med Dig!
F ö finns det många fler kanaler att välja bland. Men, man kan ju inte undgå att höra allt vrålande från såväl intresserad make som grannar som skriker så ...............h-e! Varför är det inte samma liv när det gäller friidrott? En mycket mer spännande och intressant sport tycker jag. Där det gäller för var och en att ställa upp och bevisa hur bra de är.
När det gäller fotbollen verkar det ju bara vara Zlatan som ska svara för allt.
Om vi jämnför Zlatan och Fredrik Ljungberg så är det som att jämnföra en snigel och arbetsmyra. Zlatan är inte ens svett efter 90 minuter. Ha,ha!

Men han är en lång "räkel". Därför passar han att gå på "sniken".

Jag tittar sällan på fotboll. Har aldrig varit på Ullevi i hela mitt liv. Men i afton funderar jag faktiskt på att kolla när Sverige möter Spanien.

Vinner Sverige skall jag klä ut mig till Kalle Anka.
Jag läste i Expressen om hur långt spelarna sprungit i mactchen
mot Grekland. Daniel Andersson hade sprungit mest, något på
11000m. Tvåa var Henrik Larsson något på 10000m.
Zlatan hade sprungit något på 6000m. Mindre än de flesta!
Siffrorna var ända ner till metern, men jag kommer inte ihåg dem.

Hur vet de detta så exakt? Har spelarna GPS sändare på sig?

Jag hoppas både Zlatan och Henke får spela från start
och Sebastian Larsson förståss.
leiake!

Du kan redan nu förbereda dig på Kalle Anka. Den Spanske ledaren sa i dag."jag ryser" vi får inte släppa Zlatan en sekund.. för då är det mål.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem