Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Firefox 3.0.1.0

Firefox 3.0.1.0

Kors i taket!
Nu har Mozilla kommit med sin första uppdatering sedan trean kom till världen.
Märks i och för sig inte på hastigheten, men det ska vara ännu säkrare sägs det. En bra informativ sida att läsa ur, både för nybörjare och mer avancerade nätsurfare. Det kan ju vara bra att uppdatera sig lite, vad gäller "Add-Ons" om inte annat. Mycket godis som sagt. Det gäller att sovra för den som är intresserad av dylikt.
Vad som irriterar mej är den där "Verktyg, Felkonsol"
Den blir jag aldrig riktigt klok på hur man ska hantera för att hela tiden slippa all denna information om Fel, fel. och fylls upp på nolltid.
Nån som vet?

ozzy
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Tjena Ozzy.
Blev lite nyfiken på den senaste FF å jag install den. Men som du säger så har jag oxå samma elände med felkonsoll. Sen funkar inte alla knappar i toolbar buttons 0.5.0.5. Men sen andra addons gick utmärkt sen jag la till Nightly tester. det enda jag saknar är en knapp som jag kan använda som genväg till mitt e-post program (använder Thunderbird). Denna 3.01 är nog strået vassare än IE7 när det gäller hastighet iallafall på min dator. Operas senaste 9.51 är oxå bra fast FF är snyggare och det finns mer att leka med.
Har testat så många webläsare vid detta laget så nu får det räcka (på ett tag he he) Detta blev längre än jag trodde å jag gick väl utanför tråden lite med å isåfall Sorry!
jigsaw!!

Du är makalös. Men mysig.

Jag har provat allt. Fattar du??
Jag är 69 år. Då har man provat det mesta. Tro mig!!

Du och dina webbläsare. IE7 är allt du behöver. Tro mig!! He,he!!

Har du provat spelet på PC-tidningens cd-skiva. Drivers2, tror jag det heter.
Tur att min kusin är plåtslagare. För det smäller bra om man kör med piltangenterna.

Mycket bra demo. Jag är faktiskt impad. Well done!!
leiake
Mysig: Jag? Jo man tackar för den du.
Nej jag har inte testat nåra av spelen ännu, fick hem tidningen igår.
Fick inget svar ang. ditt försök till å gå ner i vikt. Kanske lite känsligt eller?
Sen att du håller IE7 som bäst de e väl inget nytt. Den diskussionen om vilken webläsare som e bäst bla bla den lägger vi åt sidan.
Kan du hjälpa mig å hitta en snabbknapp i FF 3.01 till å öppna e-post prog så e de bra.
Annons
Sorry leiake men jag har visst blandat ihop koddarna me moröderna förlåt än en gång. Frågan om vikt skulle inte va här å jag hann inte ändra.
Sorry oxå till Ozzy.
jigsaw
Närå, det är så bra så.
Nu är jag inte så nyfiken av mej vad gäller alla Add-Ons. Det finns visst uppåt 300 st. vad jag förstår så ju mer tillägg man installerar, ju trögare går det. Har jag fel?
Toolbar Buttons tänker jag inte ens pröva. det är nog med allt som finns redan.
Men visst är FF snabbare än IE7. Vore inte det så trögt på nin långsamma uppkoppling så skulle jag nog också köra det som förstaval av läsare.
Men är det någon som kan detta med "Felkonsol" så hör av Er. Det verkar vara fler än jag som undrar. Att det har med Script att göra, så mycket tror jag att jag fattar. Men finns det ingen standard som alla tillämpar.
Som PAL för TV i Europa som ex.

hörs
Ozzy
Du har helt rätt i de du säger. Jag har ingen snabb uppkoppling jag heller 6Mb varenda gång jag mäter med Bredbandstestet å FF flyter som en dans här.
Ozzy!

Du är ju äldre än "tomten". Varför har du så bråttom.He,he!!

Jag har 24 MB på min lina. Det är nog där det hänger. Inte på vilken webbläsare man har.

Men jag har testat alla webbläsare. Det finns skillnader, men IE7 är bäst.
Du har ju rena racerbilen gent emot mej. jag får nöja mej med 0,25 Mb. Men jag klagar inte egentligen.
Använder en accelerator, så det går relativt snabbt ändå.
vill i alla fall inbilla mej att det hjälper.
vill jag ha snabbare, ja då får jag tömma plånboken.

Felkonsol
hjälp mej förstå varför inte FF kan tillämpa eller kunnat ta hänsyn till sådant som scriptstandard.
Läs min profil.
Jag kallas inte "hustomten" för inte. skägget har jag ju, det sitter inte löst.
He he (;))
Ozzy!

Jag läser alla profiler. Eftersom jag godkänner dom. (Jag skojar).

He,he!! är mitt varumärke. Det är bättre än "FINDUS".

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem