Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Firefox 3.0.1.0

Firefox 3.0.1.0

Kors i taket!
Nu har Mozilla kommit med sin första uppdatering sedan trean kom till världen.
Märks i och för sig inte på hastigheten, men det ska vara ännu säkrare sägs det. En bra informativ sida att läsa ur, både för nybörjare och mer avancerade nätsurfare. Det kan ju vara bra att uppdatera sig lite, vad gäller "Add-Ons" om inte annat. Mycket godis som sagt. Det gäller att sovra för den som är intresserad av dylikt.
Vad som irriterar mej är den där "Verktyg, Felkonsol"
Den blir jag aldrig riktigt klok på hur man ska hantera för att hela tiden slippa all denna information om Fel, fel. och fylls upp på nolltid.
Nån som vet?

ozzy
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: «1 2 3

Jag vet allt det där. men vad som stör mej en vän av ordning, är att det i klartext visar sådant som man inte kan påverka och visar på att någonstans i "systemen" står det inte rätt till.
med systemen menar jag de som tillverkar programmen.
Om det sedan finns olika standarder eller Java/scriptspråk, eller hur jag ska uttrycka mej som novis i ämnet. Varför finns/visas "Felkonsol i Verktyg över huvud taget, om man inte kan påverka den, utan bara blir irriterad om man nu "råkar" trycka fram den. . Eller ännu hellre lämnas en förklaring även för den oinvigde.

Den som inte har tryckt fram Felkonsol och undrat vad kan finnas där månntro. Den kan inte vara nyfiken på sitt program och mycket annat om hur saker funkar och varför. Måste kännas trist att bara förlika sig i skeendet utan att kunna/vilja påverka och varför.

Tack Göcke
Nu vet jag varför. men om man skulle kunna/vilja påverka detta måste man vara expert. Undrar om herrarna programmakarna säger detsamma.

Tack Ni övriga för deltagandet och visat intresse
mvh
Ozzy
ps
En gammal klyscha.
Varför vill du upp detta höga berg.
Jo just bara för att finns där.
ds
Skrev i en tidigare FF tråd om problem med BankID. Jag skapade nya i MAC med FF 2.0.16 för att FF 3 funkande ej. Sedan importerades familjens BandIDn mha Personal 4.9.3 och nu funkar allt med FF 3, dvs både e-legitimation för att logga in på SHB och BankID
Tack Göcke.
Jag öppnade din rek. hemsida med Google/translate, för min engelska är rostig. Där kunde jag läsa mej fram till mycket av det jag undrade över. Men hur många kommer på att det finns en hemsida som man kan få svar på en del. Och så på engelska dessutom.
Det kostar på att bli gammal. som sagt. Det finns viktigare saker här i livet att hänga upp sig på.

Tack än en gång

Ozzy

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem