Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

HBT

HBT

Homo-bisexuell-transvestit betyder denna förkortning.

Undrar vad det kan vara. Man kan tydligen vara allt på samma gång. He,he!

Själv är jag undersexuell och på gränsen till impotent på grund av vissa trauman i mitt liv. Jag fick för mycket kärlek i yngre dagar. Det är inte bra.
Då blir man självupptagen och översexuell. Man vill älska med alla. He,he!!
Men det försvårar livet i ett senare skede. Tro mig!

Nu till saken. Tycker ni att det är OK! att man som heterosexuell skall acceptera att vissa människor är avvikande i sin sexuella läggning.

Jag klarar det inte. Dom får vara hur trevliga som helst. Men innerst inne så
säger det stopp. Tyvärr!

Jag vill inte kalla det diskriminering men jag klarar det inte även om jag vill.
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

leiake inte ser du på utsidan att om någon har den eller den
sexuella läggningen, om de inte vill skylta med det.
så inte kan du vara så störd av det som du inbillar dig.
leiake!
Vad är det som stör dig egentligen? Skulle man vara sämre människa för att man har en annan sexuell läggning? Jag tycker inte det iallafall! Sen som Göcke sa så går det inte å se om en människa är homo-bi eller transvestit om nu dom inte visar det genom kläder odyl.
Nä du leiake: Tänk om istället å acceptera andra som dom är.
Vet inte om detta kan stämma men "den som är utan synd skola kasta första stenen" Jag kan inte börja kasta:Kan ni?
Nog syns det på utsidan på ganska många som är homo.

Gå ut på stan och kolla runt lite grann.
Ser ni en kille som står och pratar med en annan och har ena handen under andra armens armbåge så att den andra armen pekar uppåt samt att handleden är vinklad framåt ca 90 grader så är det medf stor sannolikhet en homsexuell kille ni fått syn på.
Ungefär på sättet som tjejen på bilden: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/01_01/bouncerBNPS0401_228x842.jpg
Fast handen ska peka framåt, hänga likjskom

Sedan kan man även höra på en del att de är homo.

Detta är sant, trots att det var jag som skrev.

Har ni sett polisskolan-filmerna?
Blue oyster klubben, där kan man också se att de är homos.
Annons
patrikke
Blue oyster klubben! Jo där kan jag hålla med dig. Vilken vanlig svensson skulle ta på sig dessa outfits utan å gå på maskerad å knappt då. sen din bild,så du menar på fullt allvar att om man ser en tjej i denna pose så e hon lesbisk?
Nej nej nej, det är en kille i den posen.
patrikke
haha det kan man inte tro. Men säger du de så.
Folk får väl k----a med vilka dom själv vill, bara dom är "lovliga enligt lagen". Vad jag inte kan förstå är varför homosexuella MÅSTE skylta med att dom är det. Om de hetrosexuella skaffade sig en flagga som dom viftade med i tid och otid ger jag mig f-n på att då skulle DO ingripa och alla tidningar (nyhetstidningar) omedelbart kasta sig över det. Det har blivit lite patetiskt över hela HBT-rörelsen.
BobboSlacke
Alltså jag menar inte att det är en kille på bilden utan jag menar en kille i den posen som tjejen på bilden har är med stor sannolikhet homo.

Jisses, jigsaw.
patrikke
ha ha! Nu tror jag nog fan e lös i hjärnan! Kan oxå va värmen eller nåt annat.
Min hjärna vill inte gärna bara!
F´låt om man e lite bakom flötet ibland.
Hellre bakom flötet än under.

Jag uttrycker mig kanske lite konstigt.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem