Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

HBT

HBT

Homo-bisexuell-transvestit betyder denna förkortning.

Undrar vad det kan vara. Man kan tydligen vara allt på samma gång. He,he!

Själv är jag undersexuell och på gränsen till impotent på grund av vissa trauman i mitt liv. Jag fick för mycket kärlek i yngre dagar. Det är inte bra.
Då blir man självupptagen och översexuell. Man vill älska med alla. He,he!!
Men det försvårar livet i ett senare skede. Tro mig!

Nu till saken. Tycker ni att det är OK! att man som heterosexuell skall acceptera att vissa människor är avvikande i sin sexuella läggning.

Jag klarar det inte. Dom får vara hur trevliga som helst. Men innerst inne så
säger det stopp. Tyvärr!

Jag vill inte kalla det diskriminering men jag klarar det inte även om jag vill.
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Man kan inte hjälpa att man har den eller den "läggningen" lika lite som man kan rå för om man gillar köttbullar eller sill.
Varför skulle man störa sig på om någon gillar någon av samma kön???? Fattar egentligen inte ens frågeställningen, skall man störa sig på personer som inte gillar samma musik som man själv, inte gillar samma kläder, inte samma mat, inte har samma hudfärg etc.
Visst det finns massor med människor som gör det , stör sig alltså, hitler störde sig på judar, mao på akademiker stalin på alla som inte tyckte och tänkte som han, religiösa fundamentalister stör sig på alla som inte tror som dom etc etc, finns ju hur många exempel som helst på hur folk stört sig på andra och sedan antingen försökt "bota" dom eller helt enkelt utrotat dom. Var lite openminded, eller, om du inte kan vara det, håll åtminstone inne med dina homofobiska tankar - tänk innan du skriver.
leike... En rättelse trots att jag är hetro, men hbt innebär inte samma människa.....

Det är en gemensam förkortning för den gruppen bara.

Bandit!

Det finns säkert sådana som har alla avvikelser som finns. En hette Sixten Herrgård. Han sa det själv så man får väl anta att han talade sanning. Han dog i Aids. Han var en riktig HBT. Snygg var han oxå.

Lite runt i världen är det ju dödsstraff på denna förarliga åkomma. Men i Sverige firar dom detta avvikande. Mycket obegripligt för en gammal man som mig.

Detta är ju ett känsligt ämne och jag är kanske lite hård i mitt inlägg.
Men jag konstaterar att om alla blir avvikande så dör mänskligheten ut.
Kanske lika bra det.
Annons
dra inte alla över en kam leaike ..............................
låt de som vill vara hbt vara de .å lägg energi på nått annat
har många kompisar som e homo bla å inte utmärker de sig nämnvärt mot vad vissa hetro gör
bara för att man e hbt som behöver man väl inte få aids eller hur ??
nej skärp dig leaike
nu får ni var lite mer realistiska,
leiake har tydligen inte fattat hur mänskligheten fortplantar sig,
så gammal som han är.
och att den sexuella dragningen är något som ligger på ett helt annat plan.
inget utesluter det andra, om man tittar på det historiskt.
människan har ju fortplantat sig ändå igenom tiderna
jo göcke så är de av nån anledning hehe................................
Göcke!

Jag har varit med om både det ena och andra. Jag är väl insatt i problemet.
Du tvivlar väl inte på det.

Dessa HBT är en stor del av samhället. Jag tippar 2 milj. svenskar har lite fuffens för sig. Men det bjuder jag på. Det är inte min sak.

Men att fira att man är avvikande verkar främmande för mig. Parader!!
Vilket larv. Mona Sahlin är där och värvar röster. Undra vad hon har för böjelser. Det skulle vara roligt att veta.!!! He,he!!

Vi tar en jämförelse. Alla som fuskar med skatten samlas på Skansen på
en Söndag. För att vara med måste du ha "fifflat" minst 10.000:-/mån.
Hur många kommer. Inte en käft. Det avvikandet vill man hålla hemligt

Tur att inte alla är avvikande,då skulle Värden dö ut. Eller hur?
Nej Thomas2 det skulle den inte göra om du med värden menar mänskligheten. Aldrig hört talas om konstbefruktning.

Leiake visst firar säkert även du avvikande saker - hur stor del av mänskligheten tror du firar kräftpremiären ? Sur strömming, Dans runt midsommar stång, etc etc, för du menar väl inte att det bara är vi svenskar/du som sätter norm på vad som skall vara normalt/tillåtet i världen??
konstbefruktning kan väl i vissa läge vara bra. Men att släppa detta fritt blir förödande. Man kan ju tex. utveckla en människa,till att blir var som helst.

Och jag vill inte ha en ny Hitler eller!!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem