Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Vad gör ni om dagarna egentligen?

Vad gör ni om dagarna egentligen?

detta är vad jag gör med risk för banning för reklam. Jag tillverkar dom inte men jag målar dom.
glimakrafonster
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Jobbar förstås.
Polis
PerAsk!
oki trevligt å va polis förstås eller? jobbar du med trafik eller våld eller inom it brott eller vad jobbar du med inom polisen.
Polis polis potatisgris
Annons
Micke
nu ska du inte va rolig på andras bekostnad. polisväsendet e en instans som jag inte vill va utan! men FRA kan man ju va utan men de e ju inte polisens fel. finns för få poliser i vårt avlånga land enligt mig!
Internetsurfande-Förtidspensionär
Jag arbetstränar 2-3 dagar i veckan.
2 timmar varje gång

Sedan blir det lite skruvande och data och famijen så klart.
patrikke
förlåt en fråga: men vad innebär det å arbetsträna? har haft fast jobb istort sett hela mitt liv. men har även provat lite arbetsmarknadspolitiska åtgärder såsom alu å lernia om nu det kan räknas dit?
Ha,Ha

Jobbar!!
Thomas2
jaja det kan jag väl räkna ut men med vad? har ni nån hemsida eller nåt som man kan kolla på vad ert företag gör? man kanske behöver era tjänster nån gång. alltså inga svartjobb å dyl nu he he
Ja vad gör man egentligen på dagarna. Efter att ha jobbat i 45 år har man blivit pensionär. Men det är väl konstigt att dagarna bara rusar iväg, utan att man egentligen inte vet vad man gör. Går upp, tvagar sig, bäddar, käkar frukost samt tar en rejäl promenad. Lunch, och sedan hittar man på något. Ja dagarna rusar iväg. Jag kan inte säga vad jag gör på dagarna, men det kunde jag innan 65-årsdagen inträffade. Att vara jobbaktiv ger på något sätt kunskap av vad man gör på dagarna. Men egentligen saknar jag det inte. Som pensionärer har vi ett gott flyt i tillvaron.
Bobbo

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem