Forum \ Övrigt
|
Vad gör ni om dagarna egentligen? |
jigsaw
2008-08-22 20:53 |
detta är vad jag gör med risk för banning för reklam. Jag tillverkar dom inte men jag målar dom. glimakrafonster |
Antal svar på detta inlägg: 37 |
mrTACO
2008-08-23 14:53 |
Ytbehandlare inom flygindustrin. Jobbar två skift ![]() |
pensionär
2008-08-23 15:48 |
Fungerar i stort sett som marktjänst, för sambon, som fixar trädgård och hus. Vi är båda två pensionerade. Kl. 8.00 Frukost, 12.00 lunch, 15.00 kaffe, 17.00 middag 20.00 kvällsmacka o. kaffe. ![]() Mellan hålltiderna en promenad, ett svep över dammråttorna, lite dataspel, lite skrivande i ett Forum, och TV-tittande på någonbra Deckare eller liknande. Sedan ![]() Förövrigt tar jag dagen som den kommer! ![]() |
pluppen
2008-08-23 15:54 |
Det låter väldigt inrutat, men du trivs väl bra med det antar jag pensionär ![]() |
jigsaw
2008-08-23 15:59 |
mrTACO Låter intressant. Vad använder man för färg till flygplan? vi använder mest vattenbaserat förutom grunden som är en 2komponenets färg till fönster.. Sen vad använder ni när ni sprutar: lågtryck eller högtryck eller vad? Förklara gärna hur det går till. |
mrTACO
2008-08-23 16:35 |
jigsaw! Jag arbetar med motorerna! själva kroppen har vi inget med att göra. Jobbar på vac i trollhättan ![]() |
PonGot
2008-08-23 16:38 |
Jag jobbar 3 dagar i veckan med mag- och tarmkikarundersökningar (Gastroskopi och Koloskopi) på en privatklinik i Stockholm. Pendlar en del med tåg, varför jag får tid att läsa och lyssna på musik. På kvällarna umgås jag med min härliga familj. 2 dagar i veckan sysslar jag med flygmedicin, dvs jag undersöker piloter så sammanfattningsvis jobbar jag 2 dagar/v med friska och 3 dagar/v med sjuka människor. Detta ingår i min s.k urfasning till pensionär. Från att ha jobbat ca 60-80 tim/vecka gick jag ner till ca 40 timmar/v vid 60 års ålder. |
pensionär
2008-08-23 18:01 |
Ja pluppen, mat tiderna är faktiskt inrutade!! ![]() Men orsaken till det, är att min sambo är diabetiker, och skall hålla ganska bestämda måltider, då han också skall ta sina sprutor. |
^ Till sidans topp | |
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem