Är man totalt slut efter att arbetat i 50 år?
Hur kan man sova i från kl 2200-1030 utan vara vaken en enda gång!!
Är detta normalt betende??
Hur kan man sova i från kl 2200-1030 utan vara vaken en enda gång!!
Är detta normalt betende??
Antal svar på detta inlägg: 35
leiake!
Klart man får sova med en kvinna i sängen.....Efteråt!
Problem,Jag?Ja,Okay,men det är i så fall relaterat till att andra har problem och som jag försöker hjälpa dem med......
Klart man får sova med en kvinna i sängen.....Efteråt!
Problem,Jag?Ja,Okay,men det är i så fall relaterat till att andra har problem och som jag försöker hjälpa dem med......
Ha,Ha
Att ha en kvinna som snarkar i jämte sig,är ett elände i sig.
Men att i bland vakna,och höra hennes stress i mellan köket och toaletten kl 0600 på morgonen. Är Njutbart He.He.
Sedan vänder man på sig och sover vidare!!!
Att ha en kvinna som snarkar i jämte sig,är ett elände i sig.
Men att i bland vakna,och höra hennes stress i mellan köket och toaletten kl 0600 på morgonen. Är Njutbart He.He.
Sedan vänder man på sig och sover vidare!!!
Ozzy!
Detta har ju inte med erektion att göra.
Du menar "pissestånd".
Nej!! Han hänger som en banan. Men det tar tid innan det kommer något.
Inte roligt alls. Jag frågade PonGot. Vet ni vad han svarade. Har du inte större problem än så då kan du vara glad.
- Jag pinkar bara varje måndag.
Detta har ju inte med erektion att göra.
Du menar "pissestånd".
Nej!! Han hänger som en banan. Men det tar tid innan det kommer något.
Inte roligt alls. Jag frågade PonGot. Vet ni vad han svarade. Har du inte större problem än så då kan du vara glad.
- Jag pinkar bara varje måndag.
Annons
leiake
Här har Du svaret
Synapser är ordet.
http://cns.sahlgrenska.gu.se/goude/nsd/structure_293
Tror jag trallala
Här har Du svaret
Synapser är ordet.
http://cns.sahlgrenska.gu.se/goude/nsd/structure_293
Tror jag trallala
Thomas2
Du skriver : Men att i bland vakna,och höra hennes stress i mellan köket och toaletten kl 0600 på morgonen. Är Njutbart He.He.
Jag svarar : JA,det skulle faktiskt vara njutbart,den här Sxxxns Ensamheten gör att det skulle vara en ren fröjd bara att höra att hon finns där....
Du skriver : Men att i bland vakna,och höra hennes stress i mellan köket och toaletten kl 0600 på morgonen. Är Njutbart He.He.
Jag svarar : JA,det skulle faktiskt vara njutbart,den här Sxxxns Ensamheten gör att det skulle vara en ren fröjd bara att höra att hon finns där....
netpet!
Är det skilsmässa eller är hon död.
Jag kollade din profil. Det var mycket på en gång.
Jag tror Thomas2 får ta över. Han kan detta ämne!
Är det skilsmässa eller är hon död.
Jag kollade din profil. Det var mycket på en gång.
Jag tror Thomas2 får ta över. Han kan detta ämne!
Om ensamhet vet jag inte ett dugg! Men det måste vara ett elände!
Man får vara glad så länge man kan vara två. Hur det bli en gång vet jag ej,tack och lov.
Kanske får man gå ut lite oftare och försöka träffa någon ny livskamrat!
Alltid finns det någon som vänta.
Man får vara glad så länge man kan vara två. Hur det bli en gång vet jag ej,tack och lov.
Kanske får man gå ut lite oftare och försöka träffa någon ny livskamrat!
Alltid finns det någon som vänta.
leiake + Thomas2
Varken Skilsmässa eller Död,Hon finns bara inte....än.
Har varit förlovad några gånger men söker nu nåt "nytt".
Tyvärr är det väl så att jag är alldeles för kräsen,då jag vid flertal tillfällen fått "inviter" Och som jag ger "båten".
Dessutom ger jag inte 5 Spänn för "One Night Stands"
Inte ens 1 krona.
Eftersom jag söker Hon den där.....
Sammfattningsvis kan man nog säga att jag får skylla mej själv.
Ha Det Grabbar
Varken Skilsmässa eller Död,Hon finns bara inte....än.
Har varit förlovad några gånger men söker nu nåt "nytt".
Tyvärr är det väl så att jag är alldeles för kräsen,då jag vid flertal tillfällen fått "inviter" Och som jag ger "båten".
Dessutom ger jag inte 5 Spänn för "One Night Stands"
Inte ens 1 krona.
Eftersom jag söker Hon den där.....
Sammfattningsvis kan man nog säga att jag får skylla mej själv.
Ha Det Grabbar
netpet!
Ha det bra själv.
Ha det bra själv.
leiake
Jodå jag sover bra som helhet. Har dock hjälp av musikmaskering av min dubbelsidiga tinnitus som jag ådragit mig från ett långt musikerliv (jazzgitarr). Hjälpen heter Ipod med svag musik på.
Har oxå lärt mig meditation som hjälper bra att slappna av om man är uppe i varv.
Så hoppas jag alla vet att det inte är onormalt att ha perioder med dålig sömn och en sömnlös natt är inget att oroa sig för.
Ibland snarkar jag, oftast efter goda viner och då har jag ett bettskena som hjälper bra. Melatonin är ju en ny princip att behandla sömnsvårigheter. Googla gärna på det. Har använt det själv i samband med långa resor österut (jetlag)
Jodå jag sover bra som helhet. Har dock hjälp av musikmaskering av min dubbelsidiga tinnitus som jag ådragit mig från ett långt musikerliv (jazzgitarr). Hjälpen heter Ipod med svag musik på.
Har oxå lärt mig meditation som hjälper bra att slappna av om man är uppe i varv.
Så hoppas jag alla vet att det inte är onormalt att ha perioder med dålig sömn och en sömnlös natt är inget att oroa sig för.
Ibland snarkar jag, oftast efter goda viner och då har jag ett bettskena som hjälper bra. Melatonin är ju en ny princip att behandla sömnsvårigheter. Googla gärna på det. Har använt det själv i samband med långa resor österut (jetlag)
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem