Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Trams

Trams

År det inte väl "fjantigt" med alla hälsningar hit och dit?. Ett seriöst forum håller inte på och hälsar till gud och alla människor vid födelsedagar och dito.
Trådar kan innehålla femtio-till sextio hälsningar till mäniskor man överhuvudtaget inte känner men skriver man ett inlägg om Israelernas övervåld så stannar inläggen vid tre? Är det Göckes fel eller är forumet mesigt.'Kuligare att önska Gott Nytt År"

Hälsn. LeifB
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Lung o fin LeifB , du får acceptera att det finns dom som tycker om att ge hälsningar till höger o vänster det är bra att gilla läget och varför skulle det va nåt fel me det i dagens läge när tekniken tillåter det ? Finns många som uppskattar det även jag !

Sen vad det gäller politik så finns det regler på IS forum men det är ju inget som säger att du inte kan diskutera det på ett annat formum ....

Gott nytt år hälsningar från Bea
Vi är ett sammansvetsat gäng på IS som tycker om att prata med varandra därför att det skapar gemenskap . Gillar du det inte så behöver du inte kolla på våra inlägg LeifB
man kan inte älska allt å alla LeifB. Men försök å acceptera våra fasoner så mår du bättre jag lovar.
Boax
Gott nytt på dig. Ska skicka lite saker så du sätter glöggen i halsen haha.
Annons
LeifB-Jag Instämmer med Bea,boax,jigsaw...så det så!
Precis så är det här på IS! Det är det som är så härligt med IS!!!
Jag vill bara föklara min synvinkel för LeifB jag vill inte hoppa på nån men vissa av oss här på IS har accepterat att det finns regler och det är inte mer me det . Jag vet inte hur många gånger det har varit bråk om hur vida man skall få diskutera allt mellan himmel o jord o Daniel o Göcke vill inte veta av sånt o det är ju som i det verkliga livet att antingen accepter man andras regler eller inte o gör man inte det så får man väl gå vidare , jag får ju säga som så att jag har lärt mig att inte dra upp vissa frågor eller gå in på vissa saker under den tiden jag har varit här o jag tycker det är helt okej jag kan ju ta upp andra saker på nåt annat forum inga konstigheter me det .

Ja nu så får vi väl välkomna år 2009 :)
Vem som helst får nog hälsa till mej i alla fall-
Jag önskar för min del A L L A här på IS en god fortsättning på det nya året
alandia
Jag tycker att det är görbra med ett politikfritt forum..
Men det är ju sant som LeifB säger ju. :P

Ingen menar något väl med er när ni får ett grattis ifrån IS.
Det är en automatiserad funktion som skickar ett grattis till alla som fyller år.

Det är jämförbart med den massreklam ni får hem i brevlådan.. :P
FAST, ändå ett väldigt trevligt bemötande måste jag säga.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem