Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Trams

Trams

År det inte väl "fjantigt" med alla hälsningar hit och dit?. Ett seriöst forum håller inte på och hälsar till gud och alla människor vid födelsedagar och dito.
Trådar kan innehålla femtio-till sextio hälsningar till mäniskor man överhuvudtaget inte känner men skriver man ett inlägg om Israelernas övervåld så stannar inläggen vid tre? Är det Göckes fel eller är forumet mesigt.'Kuligare att önska Gott Nytt År"

Hälsn. LeifB
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Visst vill vi väl med våra medlemmar,
har ni uppgett er födelsedag,
så får ni denna grattis från oss som jobbar i bakgrunden med IS
att det sker med automatik,
Det kan väl inte förringa vår
välmening med att försöka komma ihåg era födelsedagar.

Jag fick förresten ett själv för några dagar sedan.
Och jag blev lika glad över det som jag tror många
andra av er blir när det dyker upp.
Då säger vi ett grattis till Göcke i efterskott från Umeå!
Gott Nytt år på dig LeifB och alla på IS.

Jag skriver inte så mycket ,men jag följer forumet varje dag och har lärt en del utan att ens fråga.boax och jag känner varandra väl så det är ju kul att ha bekanta som skriver inlägg.
Annons
LeifB!!!!

Beror detta inlägg på att kanske just DU
inte får några hälsningar, eller???

Strunta i dessa inlägg då, bryt ihop
och gå vidare

GNÅ

//Mimmi
Heja Mimmi Heja-"bryt ihop och gå vidare",Den var bra!
Ähh detta forom kan vara bra ibland.

MEN ja håller med att det ofta ser ut som ett dagis av alla grattistrådar till höger och vänster. Liksom alla behöver ju verkligen vars en tråd för att tacka för gratulationerna, lite överdrivet, samla det i en och klistra den.
Micke!!!

Jag har aldrig sett att alla skriver i en varsin tråd......om det är det du menar, de jag har sett, är skriva under den tråd som den som grattas har startat......har jobbat på dagis och där sa inget av barnen grattis till varandra, så där har du fel..........detta är INTE dagisfasoner det är däremot allt j-a gnäll om detta, för gnäller, det gör de på dagis......."om inte jag får, ska ingen annan få heller.....det är orättvist"

Sluta gnäll.. ...ty hälsningarna tillhör vanligt svenskt folkvett, man behandlar sina "vänner" med respekt och många här på IS "känner" varandra, de är liksom ett gäng sen gammalt och gillar du inte det så står det också dig fritt att läsa det som skrivs...........

Grattis i för/efterskott på din födelsedag och GNÅ

//Mimmi
Hahaha ja gud vad jag är avundsjuk på dig Mimmi61 för att du får så många gratulationer. Helt otroligt! lol
Ni är ju allt för roliga! Vet inte vad du har fått i dig men det handlar ju inte om att vi avundsjuka eller nått utan att det bara ser skräpigt ut med alla dessa trådar, för nej, alla skriver inte i en och samma tråd, tro inte nått annat. Har du en(lr flera) skruv(ar) lös(a)?

"Gäng sen gammalt" ok det är ju trevligt. Grattis

Men det har inte alltid sett ut så här på is. Stuket på forumet var helt annorlunda förr, och som bäst när inte registreringen fanns.
Micke!

Detta forum är unikt!!! Ung som gammal Alla kommer i stort sett överens.

Men i bland är det hårda tag,ska medges!

Men vi har massor av datakunnigt folk här på forumet

Och så finns ju jag och leiake här!!!!

En hyllning på födelsedagen värmer,tro mig!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem