Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Trams

Trams

År det inte väl "fjantigt" med alla hälsningar hit och dit?. Ett seriöst forum håller inte på och hälsar till gud och alla människor vid födelsedagar och dito.
Trådar kan innehålla femtio-till sextio hälsningar till mäniskor man överhuvudtaget inte känner men skriver man ett inlägg om Israelernas övervåld så stannar inläggen vid tre? Är det Göckes fel eller är forumet mesigt.'Kuligare att önska Gott Nytt År"

Hälsn. LeifB
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

T2

Sen finns det massor av folk här som tror att dom är datakunniga också.
Emans! Ha,Ha!!

Regel 1

Vi gamlingar här på forumet har alltid rätt!!!

Regel 2

Skulle vi gamlingar mot förmodan har fel!!! Gäller automatiskt Regel 1

Micke!!

Jag har INTE fått en massa gratulationer och DET TACKAR jag för........har nog en helt j-a massa skruvar lösa eftersom jag svarar dig på detta och det gör jag för att du inte ska känna dig ensam

Ha´re nu så gott lilla vän!!
Annons
Det finns ju många som inte skriver i sin profil när dom är födda,jag tycker att alla dom också borde få ett grattis Man kunde ju välja en dag då dom grattades.Förslagsvis 1 april eller 28 december
Det Tramsigaste, Trams är att öppna en tråd
för att gnälla på en annan tråd, , som många
tycker är trevlig, annars hade ingen skrivit i den.

Tycker man inte om den, så bryr man sig inte om
att läsa den!!
Ja gammal är alltid klokast ......eller hur ???
Kanske de enda GRATTIS en del får. Å, då är de väl bara bra att kunna glädja en medmänniska ELLER.........
Det här med gratulationer på födelsedagar är det bästa Daniel har hittat på sedan han föddes. Tro mig.

Jag har varit med sedan starten av IS. Men tyvärr har jag varit avstängd när jag fyller år. Icke utan orsak.

Men när jag fyllde -69. Då lystes skärmen upp av en gratulation. Man blir så glad så det är ofattbart.

LeifB! Det är sandlåda! Men den är mysig. Tro mig!






Inte ofta jag håller med dig, leiake!

Men nu gör jag det till fullo. Visst är det sandlåda, men sandlåda för äldre o den är kul ibland. Har också fått grattisar och blev jätteglad!

Gillar man det inte så kan man väl strunta i o läsa eller öppna en tråd om det man vill diskutera om.
sofus!

Inte ofta jag håller med dig, leiake!

Det gör du visst! För jag har alltid rätt. Ha,ha!
Jag har så mycken erfarenhet.

Om du bara visste.



Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem