Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Att vara författare

Att vara författare

Dom som inte vet vem Liza Marklund var före den senaste boken , vet det nu. Denna enorma Hetsjakt man bedriver mot henne är ju enorm i sig.

Journalister älska att jaga människor i det här landet,det börja likna England.

Den starkas människan har tvingats fly till Spanien,bara för hon skriver sanningen. Jag tro inte hon ljuger om något. Det är den obekväma sanningen som kommer fram.

Sedan är andra författare lite avunsjuka på henne för hon tjäna lite för mycket pengar.
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

'HEXIKON' (Alf Henriksson) Hade jag äran att ta i hand en gång innan han gick till sällare jaktmarker. En underbar människa och Huskvarnabo på sin tid.

Facklitteratur typ det Du nämt, intresserar även mig mycket. Allt som är mysko, vill jag gå till botten med. Men jag söker mest på nätet, så långt man vågar tro på allt där vad som skrivs.
Ozzy!

Jag läser GP på morgonen. Sedan Metro vid lunchtid. Då har jag fått reda på det mesta. Sedan datorn och TV. Det börjar bli väl mycket.

Men deckare och romaner. Aldrig. Så är det!!

Fick inbetalningskort på årsprenumerationen för Göteborgs-Posten i fredags. 2000:- för hela året. Det blir cirka 6:-/dag. Det är billigt. Nästan för billigt.

Allt är överetablerat idag. Inget företag överlever med låga vinstmarginaler.

I mitt samhälle fanns det en djuraffär. Nu finns det 2. Helt sanslöst.
Men hundmat och hyvelspån till marsvin och kaniner är tydligen lönsamt.

Ozzy-Har själv c:a 2 hyllmeter "mysko",och jag brukar försöka läsa mellan raderna,om du förstår,och som du själv nämner,man skall nog inte tro på allt,och särskilt inte ute på nätet....

Ha Det...
Annons
leiake-I mitt samhälle fanns det en djuraffär. Nu finns det 2.

fråga-Var det i nån av dom du hittade odjuret på din hemsida?he-he
Vad har djuraffäre med författaskap att göra????
År skönt att vi slipper jakten på Marklund här, men att urspårningen i denna tråden skulle handla om antalet djuraffärer i leiakes samhälle var ej väntat, men skönt!
netpet!

Paris Hilton. Snacka om hetsjakt på Lisa Marklund. Ha,ha!!

Det sista fotot jag såg av Paris. Då såg jag att hon är sjuk.
Aneroxia eller kanske något ännu värre.

Men får man 300.000:- för att visa sig på en nattclub ett par timmar. Då kan ju vem som helst bli sjuk.
Thomas2!

Jag svarade på OZZY:s inlägg om vad jag läser.

Ha.ha! Kalla det urspårning.
Thomas2-Vad har djuraffäre med författaskap att göra??

Svar-Kalla det urspårning eller "att tappa tråden"-he-he

Ha Det....
Ha,Ha leiake!

Nu förstå jag , du har inte läst mycket av Liza Marklund??? Det fatta jag nu.

Det är hetsjakten av hennes "OSANNA" bok tråden handlar om!

Men vem kan bevisa att den inte är sann??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem