Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Att vara författare

Att vara författare

Dom som inte vet vem Liza Marklund var före den senaste boken , vet det nu. Denna enorma Hetsjakt man bedriver mot henne är ju enorm i sig.

Journalister älska att jaga människor i det här landet,det börja likna England.

Den starkas människan har tvingats fly till Spanien,bara för hon skriver sanningen. Jag tro inte hon ljuger om något. Det är den obekväma sanningen som kommer fram.

Sedan är andra författare lite avunsjuka på henne för hon tjäna lite för mycket pengar.
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

För att kunna gå i polemik i huvudfrågan på denna tråd måste vi alla prata samma språk och inte förbi varandra.

Tråden startad av Thomas2 är hedervärd och bör ingå i nutidsdebatten om hur en person behandlas olikt, allt utifrån dess agerande och bakgrund (avund).
Sant eller osant. Är väl grundfrågan.
För att kunna avge en hypotes om vad som är sant eller osant. Måste man vara väl påläst. Sen kan man tycka och tolka i frågan hur länge som helst.
Jag går och "gömmer mig och ber om asyl"
Ozzy!

Fråga är om detta är en hypotes?? Eller ett fult påhopp på en duktig författare??

Jag tror inte att Liza Marklund skulle hitta på en sån historia utan underlag.

Vi får hoppas hon får upprättelse!
oj då
visst liza är en bra författare men sanningshalten i den senaste boken måste få debatteras eller hur annars har ja inget emot denna författare
Annons
Thomas2
Kanske "åsikt" passar bättre än hypotes.

Det har blivit för uppblåst när drevet går.
Där hade hon rätt i alla fall att ligga lågt.

Jag läser just nu bok tre "Mias Hemlighet". där verifierar just Mia" det som Liza M. skriver. Skulle hon ljuga om sig själv.

Boken finns att läsa på nätet via biblioteken.
Lånekorts-ID-nummer krävs.
som sagt medie drevet å diskussionerna fortsätter tragiskt tycker jag

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem