Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

HotMail-mappar

HotMail-mappar

Har fått det tvivelaktiga nöjet att rensa ut allt i en bekants dator och det ska nog ordna sig, men i Hot Mailen finns det en hel del saker som sparats i mappar och som helst skulle sparas för eftervärlden och få ett nytt liv efter ominstallationen av XP. Jag har försökt både länge och väl men inte kommit på något sätt att spara eller flytta till t ex ett USB-minne. Går det att göra och i så fall: Hur?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Eftersom ingen tycks förstå vad jag menar så är härmed saken avslutad för min del.
hviktor , varför ställa en fråga och sen slingra sig ur utan att svara , hur tror du att man reagerar om man vill hjälpa dig att inte gör onödiga mistag.
hviktor!

Nu är du grinig.

Det är mitt fel. Ber om ursäkt.
Jag var lite övermodig i mitt inlägg.

Men du är inte ensam om att tänka i fel banor. Tro mig!!
Alla har vi gjort detta.

Annons
inte du väl leiake haha
Varför måste du spara dina mappar du har på hotmailen hviktor dom kommer du väll åt om du loggar in på ditt hotmail-konto från vilken dator som helst. Dina sparade mappar i hotmailen ligger inte lagrade på din dator
och hur tror ni det känns att bli nästan idiotförklarad när jag inte kan förklara så ni vet meningen?
Men ni ska slippa se något mer från mig.
hviktor!

Jag anade detta.
Vi gråter ihop så blir det lättare för dig.

Men du har missuppfattat grejen med Hotmail. Du är inte ensam. Jag kan plocka fram grejer där t.o.m Göcke kommer att rodna av sina misstag.

Du har humor och tar detta med en klackspark. Om 2 veckor är det glömt.
Men man blir sur. Jag vet.
hviktor , om det är så att du loggar in på ditt hotmail konto via din webläsare, så är det som vi försöker säga onödigt att göra något över huvud taget.

du kan raddera hela hårddisken , och allt är fortfarande kvar som det var minuterna innan.
hviktor om förklarar varför du måste spara dom förstår vi bättre ge inte upp vi hjälper dej när vi vet hur
hviktor!
Du e värre än mig å det vill inte säga lite. Tålamod min käre vän.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem