Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Segt internet

Segt internet

Mer än jag som tycker internet blivit segare sen ipred trädde ikraft? Har bra siffror på sidor där man testar hastigheten.
spelar ingen roll om jag använder Firefox eller IE7/8
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Håller med Göcke. Nu närmar ni er lågvatten när ni blandar ihop ipred med näthastigheten.
Har 8 Mb Telia ADSL .
Tycker hastigheten på mitt bredband är bra när man väl kommit fram dit man ska, men framkomligheten har blivit urusel.
men man kan ju tro att deras spindlar som dammsuger nätet efter terrorister o fildelare segar ner nätet mer än vanlig fildelning,för segt de äre,segare än vanligt upplever jag de oxå som..tack för det ponten o FRA..
Annons
Jaha detta var visst ett hett ämne.
lazzes inlägg kan jag oxå tänka mig stämma för att det finns spindlar eller annan apparatur igång för att just kolla oss vanliga dödliga så vi inte gör nåt olagligt.
Sen har ju trafiken minskat sa en annan, jo visst har den det, men borde det då inte gå fortare för oss vanliga då som inte använder torrentteknik? Jag menar det finns ju mer plats på servrar å annat för att skicka trafiken vidare.

Sen till Farbröderna duktiga PerAsk och Göcke!
Istället för att märka kommentarer eller människor för deras åsikter, förklara istället vad detta problem kan bero på.
Perask är polis eller fd polis så där finns kunnande inom detta och Göcke har ett enormt kunnande inom teknik.
Det är ingen idee att ta upp en disskussion med er på forumet,
när ni blandar äpplen och päron.
och framför allt drar in för och emot en lag som knappast har med hastigheten att göra.

hela diskussionen är urspårad. och helt urvattnad i media.
och denna tråden visar att ni faller in i samma jargong

kan ni inte ta problemet med hastighet som en teknisk del av internet
är disskussionen helt onödig.
Göcke
Såja såja lugna nu ner sig lite min vän.
Visst vi okunniga kan ju ibland blanda ihop koncepten ordentligt det vet jag, men om vi nu bortser från lagar å annat då? Vad kan ställa till detta som vi upplever, Alltså segt internet?
Jag tycker internet blivit snabbare,sen jag bytte dator!!
GÖCKE YOU RULES
Är det ingen som undrar vad jag tycker?
För mig har nätet alltid varit segt som sirap. Men det har med annat att göra. Min tunna plånbok.
Göcke å andra
Jaha i 8 fall av 10 så ballar tråden ut som vanligt. Kan Ers nådig Göcke kanske ge en förklaring lite enkelt på varför internet känns segare än vanligt?
Mvh mange

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem