Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Segt internet

Segt internet

Mer än jag som tycker internet blivit segare sen ipred trädde ikraft? Har bra siffror på sidor där man testar hastigheten.
spelar ingen roll om jag använder Firefox eller IE7/8
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

ja inte beror det på att lagen har kommit till stånd , det är då säkert.

och inte är det för att ni tror saker , visserligen så kan det flytta berg sägs det

men här så handlar det om andra saker och förmodligen styrt i edra datorer.


skulle ni vara oroliga , så bör ni vara det för den mörka sidan ,
med bootnet och annat.
och den grupp som nu växer med hat i blick. (extremerna)
de tror sig ha rätt till allt, och att ha rätt att sabba för alla.


Jag är alltså jävligt förvånad över att ni köper
virushot , trojaner , reklampopups , bootnet, och annat skit som ni får in eller måste skydda er mot. utan att skrika högre.

det om något tar död på era datorers möjlighet att komunicera


Jag har inga problem med hastigheten i kommunikationen.
varken före eller efter lagen

men däremot så har det med stor sannolikhet varit datorer som har kommit i otakt vid sommartids ändringen.

Mitt internet har blivit segare och segare nu
Kollar jag på bredbandskollen så har jag bra fart, ca 1.5mb ned och 0.6 upp hastighet.

Ibland när jag ska in på en del sidor så går det för segt och jag får inte fram sidan alls, jag tappar kontakten totalt emellanåt också.

Börjar fundera på om jag fått in nån skit i datorn?

Jag laddade ner google chrome..har en ruggig fart nu..struntar totalt i microsofts ie 8..den är segare än sirap...7:an var snabbare än 8:an,men chrome är snabbast..alla kategorier..trodde det var nätet eller nått som kollapsat..men nä de var bara webbläsaren ie8 som sabbade hastigheten för mig i alla fall.beror ju tydligen lite på vad man har innanför skalet i burken vilken webbläsare som går snabbast..
Annons
lazze
har du den skarpa eller betaversionen? IE7/IE7Pro/IE8 e sämst. Testa annars Opera 9,63 hittarden bara på engelska den e snabb. har Opera 9,64 nu å den e sämre.
finns det nån som kan ge mig en länk till Opera 9,63 på svenska så kramar jag den personen.
jigsaw
Vet inte om denna är 9 punkt 63
Men det verkar vara på Svenska, om man ska tro på pcforalla.
Om det är rätt. Så ge Din kära hustru om du har någon den där kramen.

http://pcforalla.idg.se/2.4476/1.147366

Glad Påsk! Skål!
Ozzy!
Tack för din länk men efter viss letande så hittades denna (Google är fantastiskt me + å - hehe)
http://www.opera.com/download/?os=windows&ver=9.63&local=y


14;nskar även dig (er) en fin påsk me god mat å dricka samt så ägna gärna en tanke till dom som jag nämnde i en anna tråd.
Bra. Det visade sig att PcForalla faderalla hade dubbelfel som de säger i Tennis
Inte Svenska och så var det 3.64
Tummen ner för den tidningen.

Ha de
min länk funkar så det är 9,63 å på svenska å den är snabb har testat svinstall 9,64 å rensat allt även i registret å install 9,63 å den e bäst.
haha det verkar som om det är ett par här som smuttat på påsklikören redan:)

För övrigt så har jag nu bytt antivirusskyd och nu går det fortare igen:)
Nu har jag avast free.

ie8 har jag med och den går fort här med min data som är ca 5 år:)
Samma här. Jag håller just på att lägga upp det nödvändigaste i överföringar från IE8 /Favoriter och Svenska översättningsverktyget i vertygsmenyn.
Snabbt som attan. Men du, man får väl inte bry sig om uppdateringen. För då blir det väl 9.64 ev även på engelska.
Jag frågar dig som vet om detta med Opera??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem