Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Blog

Blog

Dear IS-actors
Undrar som helt ny bloggare vad man ska tänka på när man lär sig blogging. Den 27/12 sjösatte jag en blog. Ingen aning om nånting. Nu har den seglat 25 dagar ute på svenska Näthavet.
Jag skulle vara glad för synpunkter allmänt, och om möjligt också konkret med mitt exempel www.missionxp.webblogg.se
Ser fram emot kritik och synpunkter.
/Dag
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: «1 2 3

Dag: Förlåt om jag trampande dig på tårna det var inte meningen, men du måste erkänna att med ett namn som missionxp så blir man lite fundersam.
För att säga något om din blog så tycker jag att den är enkel, vilket jag tycker är mycket bra jag gillar när det är enkelt men jag saknar en inledning och typsnittet kan nog vara lite svårt att läsa för den som ser lite sämre. Veradana tycker jag är ett bra typsnitt.
För övrigt tycker jag att den ser bra ut.
Lycka till med blogen /Lasse
Hoppsan! Typsnittet hetere Verdana och inget annat. /Lasse
Göcke!
Tack för dina ord på vägen... Du är allt en riktigt proffsig herde!

Lasse!
Du trampar inte alls på tårna. Så tog jag det inte. Jag tog det bara för vad det var. Nänmligen en helt naturlig fråga som jag nog själv skulle ha ställt. Bra Lasse. Vi svenskar ska inte va så rädda av oss. Där är du, Lasse,på tårna och framåt. Fortsätt med det. Tack för ditt omdöme. Idag har jag fått lite ordning på det tekniska. Portalen har hjälpt mig att få ordninmg på Startsidan också. Nu ska sidan bli riktigt OK snart. Och mitt huvudsyfte att försöka nå hela den svenska kristenheten med mera av krist-en-heten ska nog kanske bli med något eller några strån till den stacken. Annars är mitt mål att bli bästa bloggen som Missionsblog i Sverige. Det är väl osvenskt, så det förslår eller hur. men jag är från Ingmars Stenmarks Lappland se he jer ba å åk...
/Dag

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem