Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Grattis InternetStart 10 år

Grattis InternetStart 10 år

Hej alla!

Tänk att det har gått 10 år sedan jag första gången började knacka på den kod som en dag skulle bli Internetstart. Nätterna som jag satt uppe i studentkorridoren var många och när jag första gången skickade ett mail till min familj och närmsta väner och tipsade om att Internetstart hade jag inte en tanke på att det skulle sprida sig till så många som det har gjort. Mycket tid har lagts ner under årens lopp men det glädjer mig mer hur många som tycker om sidan och engagerat sig i den! Ett stort tack till alla er!

För att fira skickar jag ut gratis klistermärken på nya loggan och bjuder in till en gratis @internetstart.se mailadress!

Läs mer här: www.internetstart.se/gratismail.asp
Antal svar på detta inlägg: 67
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Grattis Is
Grattis IS
Grattis Is
Annons
Daniel - Sällar mig till Gratulanterna. IS är klart bäst. Dess Forum inte att förglömma och dess Moderatorer.
Hoppas att Du, Daniel och övrigt ansvariga för IS,
med vår uppskattning, känner lön för mödan!!!

GRATTIS!!!
,
Gratt IS till den bästa startsidan någonsin
Grattis med 10-års jubileet!
Tack för dom tio första åren med startsidan, och sen forumet!
Lycka till med fortsättningen!
Ja det blir första gången som jag skriver något på forumet, men nu tycker jag att det finns anledning. Grattis till 10 år, även jag tillhör dem som haft IS som startsida sedan starten och jag kan inte tänka mig någon annan. Jag brukar även rekommendera den till mina vänner som har msn eller någon annan "tråksida" som startsida. Grattis än en gång.
Grattis från Ockelbo också!

Internetstart är verkligen en toppensida som har allt man vill hitta på nätet.
Grattis från oss oxå. Klart bäst utan massa blinkande reklam och annat störande. Rent, snyggt och väl fungerande. Keep up the good work!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem