Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Grattis InternetStart 10 år

Grattis InternetStart 10 år

Hej alla!

Tänk att det har gått 10 år sedan jag första gången började knacka på den kod som en dag skulle bli Internetstart. Nätterna som jag satt uppe i studentkorridoren var många och när jag första gången skickade ett mail till min familj och närmsta väner och tipsade om att Internetstart hade jag inte en tanke på att det skulle sprida sig till så många som det har gjort. Mycket tid har lagts ner under årens lopp men det glädjer mig mer hur många som tycker om sidan och engagerat sig i den! Ett stort tack till alla er!

För att fira skickar jag ut gratis klistermärken på nya loggan och bjuder in till en gratis @internetstart.se mailadress!

Läs mer här: www.internetstart.se/gratismail.asp
Antal svar på detta inlägg: 67
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Gratz
Ja tiden går och med den har siten utvecklats till vad det är idag.
Men jag blir beklämd när Daniel går ut med att han gärna vill att kunderna ska agera reklampelare genom att gratis dela ut klistermärken på nya loggan.

Forsätt att utveckla siten och dela ut ev. klistermärken till de som kan tänka sig att propagera för siten utan att lodsatt att det är något generöst från siten, när det är tal om gratis reklam det handlar om.

Tack för alla kommentarer och mail!

Jag har fått in över 200 mail som önskat sig mail/klistermärke!!!!! Jättekul!

Typiskt nog gick mitt internet ner hemma då routern/modemet gick sönder av någon anledning. Så jag har inte hunnit svara på era mail ang detta. Men jag tänkte ta mig an att gå igenom alla era mail så snart som möjligt!

Och ser fram emot att få in lite bilder från er sen som vi skulle kunna samla på sidan.

Ha en skön Kristi Himmelsfärdshelg!
Daniel
Annons
Aha. Det är därför jag inget hört om dekaler eller mail än. Då så. Då vet jag.
Tack, helgen var kanon! Hoppas din var det oxå.
/ Krille
Hej Daniel.
Borde vi inte snart få veta om vi fått våra adresser och dekaler? Förstår att det kan vara mycket, men inget är skrivet sedan 24 maj. MVH, ivobaloo
Hej Daniel.
Än en gång grattis.
En fråga bara, hur länge dröjer det innan man får E-postadressen? (och klistermärkerna). Det är snart 1 månad sen jag skickade svar/begäran om e-postadress.

Brinken
De flesta postades igår! Så ni borde få dem imorgon. Dock har de 1000 klistermärken jag hade tagit slut så alla fick inte denna gång men jag har beställt nya! De som inte fick nu skickar jag till så fort jag har fått nya! Hoppas ni kommer igång med mailen nu också. Jag har ett par av er kvar som väntar svar också, betar av dem under dagen.
Samma här GRATTIS!
Samma här GRATTIS!
Daniel
Tackar för klistermärkena samt mailen. märkena var kanonfina! Ett pryder skärmen nu så man inte glömmer IS .
Fördelen eller nackdelen hur man nu ser på det är att varenda gång man tittar på märket så tänker man på leiake.
2 raka rosor till dig min vän.
Kunde inte Daniel eller Göcke fixa in såna här som smiley. Dom e superanvändbara.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem