Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Grattis InternetStart 10 år

Grattis InternetStart 10 år

Hej alla!

Tänk att det har gått 10 år sedan jag första gången började knacka på den kod som en dag skulle bli Internetstart. Nätterna som jag satt uppe i studentkorridoren var många och när jag första gången skickade ett mail till min familj och närmsta väner och tipsade om att Internetstart hade jag inte en tanke på att det skulle sprida sig till så många som det har gjort. Mycket tid har lagts ner under årens lopp men det glädjer mig mer hur många som tycker om sidan och engagerat sig i den! Ett stort tack till alla er!

För att fira skickar jag ut gratis klistermärken på nya loggan och bjuder in till en gratis @internetstart.se mailadress!

Läs mer här: www.internetstart.se/gratismail.asp
Antal svar på detta inlägg: 67
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Har prövat att skicka ett mail på länken
http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03420.jpg det gick inte fick ett felmedelande att det inte gick ! problem med e-posten till daniel? har thunderbird som e-post klient, kör med firefox.
Jag får väl sälla mig till gratulationsskaran. Vill även tacka alla andra som finns här på IS som hjälpt mig med stort som smått.
Här finns allt på denna startsida som man kan önska sig och mycket därtill.
Tack till Daniel samt alla andra som varit och är inblandade till att göra IS till vad det är idag.
Jag ansluter mig till föregående skrivare,

jag får ofta lära mig något nytt när jag kollar forumet.

Annons
Grattis! Tack för en välgjord och användbar startsida!
Grattis IS till den bästa startsidan på nätet och till de10 åren.

Även jag har haft IS som startsida sedan många år tillbaka och kan inte tänka mig någon annan. Jag brukar tipsa folk om den och jag vet flera som bytt ut sina startsidor till IS.

Så jag vill bara säga:

http://www.youtube.com/watch?v=jC8-NwXRzaM

Jag ser fram emot ytterligare 10 år med IS. Minst.

Grattis.
Bra startsida, samt hjälpen på forumet.

GRATTIS.
Instämmer! GRATULERAR till jubileét! IS tycker jag om!
Tack för de första 10 åren, IS!
Har förenklat en hel del under årens lopp. Hoppas på 10år till om ni orkar!
Sug i er uppskattningen bara, det är ni väl värda
GRATTIS!
Hur bär man sig åt för att logga in på Is nya mailadress??

Mail.internetstart.se.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem