Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

En kriminell fråga

En kriminell fråga

Var inne på en hemsida http:// kriminellt.com som ägs av orginal gangsters och som hänger ut gelikar på nätet med namn, adress och personnummer. Skulle vara intressant att höra IS-medlemmarnas syn på saken.Är det riktigt att göra så. När i sådant fall ska man göra det. Efter 1:a gången eller 2: eller 3:e gången?. Någon speciell ålder?.Någon speciell straffpåföljd?.I och för sig tycker jag att dessa busar ska hänga ut sig själva oxå. ska man ta hänsyn till förövarens anhöriga exempelvis. Så frågorna är faktiskt många och ämnet är intressant.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Håller med Göcke, jag känner också en kille som slog ihjäl sin kusin i kombination träna med anabola och drack sprit, han vakna på häktet och trodde han suttit av natten i fyllecell och frågade vakten lite snällt, när släpper ni mig....jag är nykter nu? Jaa du sa vakten, vi får väl se hur bra advokat du har, men jag gissar att du kommer hem om 10-12 år!!!!

Han var bästis med sin kusin och sk. "mördaren" var en fin kille och är än idag det, han hade innan eller efter vart i kontakt med polisen.

Men ärkesvin och återfallsförbrytare, våldsmän (kända) våldtäckare, pedofiler, stora ekobrottslingar som kostar mycket mer för samhället än småtjuvar, ska ha livstid uppe i Kiruna, där finns massor med malm o stenbrott som de kan få jobba 10-12 tim/dygnet + omöjligt att rymma är prio ett.

Men inget USA tack, med dödsstraff och medborgargarden.....blir bara värre. Se fakta rapporter.
Om man mördar någon,sitter av sitt straff och och blir frisläppt,är man då inte mördare längre
Håller på dig Vargo, vem är så dum så att han tror en pedofil "botas" efter 9 månader i fängelse, han kan ha fördärvat ett barns hela liv, och skall inte skyddas av samhället, satsa på att ge det skyddet till de stackars barnen, som råkar ut för en sådan människa.
Annons
OK. !!
Ordspråket säger "Börja med en knappnål,
Sluta med en silverskål " !!

Så det kanske är bäst att som ordspråket säger,
" Mota Olle i grind "!!
Kanske bäst att låsa in dem och kasta nyckeln !!

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem