Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

BB Elita

BB Elita

nu mer än jag som har börjat tröttna på hennes jobbiga gnällande om allt smink, hennes hår och mat hon inte gillar.. såg ni idag? jag höll på att bli galen när jag såg hur elita gnällde över mcdonals handburgarna som där var SÅS PÅ!! ahhhhhhh grrrrrrr!! jag blir galen!!!!
ut med henne, eller vad säger ni??
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Ricky , finns det inget annat program som du kan se i stället.
Det är ju hennes show och hennes grej att se ut som en vuxen docka. Och replikerna som hon kör kommer förmodligen från
spökskrivare och brev från beundrare.
Själv så stänger jag av TV-n när jag inte gillar det jag ser.
Jag håller med dig. Hon verkar vara en bortskämd skit-unge.
=D
Ricky ett tips diskutera det på access iställe på kanal5 hemsida.
Ärligt talat tycker jag är så barnsligt person som pitar på maten eller klaga på Tina hon gör fel. byt kanal eller stängt av dumburken.

Göcke självklart hennes show men spelar som en 15 åring.
Skrattar ihäl mej snart. måste finnas motto den personen.
Vi är olika personer ..

har så bra
Annons
jag vill ju inte slå ifrån tvn bara för en jobbig person e i rutan.. kör ut hon istället.. hon snacka om idag att hon kanske skulle gå ut och de tycker jag inte vore så dumt..

jag har inget access, så här får duga..

hon har fått för mycket som hon pekat på i livet, de e därför hon e så..

o stackars lilla prinsessan! aaahhhhhhhhh!!!
hihi
BB vet inte skall göra tillfärligt hon vill ut.
hon är bara en mes. och tror att klas leker med henne.
Hurra för Elita !! Må hon vinna denna infantila tävling!
Jag kommer rösta in Tina igen. Hon matchar Elita och hon kan inte gnälla så mycket. hihii kommer bli kul att se hennes och övriga i huset när Tina kommer tillbaka.
rösta för f*n inte in tina!! hon var ju sååå jobbig!! tom jobbigare än elitas gnäll, o de säger inte lite..

e de ingen mer än jag som tycker att man ska vara glad för de man får i huset istället för att klaga på det.. håller med christian, hon skulle haft en smäll när hon säger så.. hon hade aldrig blivet insläppt i mitt hus iaf..
Ricky Tina är starkaste personen, hon fick bara allt skit men hon försökta stå sina fötter ändå.
spelar ingen roll Bröst-stoleken
Jag stänger av ljudet och bara njuter av vad jag ser. Låt Elita vara kvar

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem