Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

BB Elita

BB Elita

nu mer än jag som har börjat tröttna på hennes jobbiga gnällande om allt smink, hennes hår och mat hon inte gillar.. såg ni idag? jag höll på att bli galen när jag såg hur elita gnällde över mcdonals handburgarna som där var SÅS PÅ!! ahhhhhhh grrrrrrr!! jag blir galen!!!!
ut med henne, eller vad säger ni??
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

elita e inte så himla fin som vissa tycker.. jo kanske i ansiktet o rumpan men brösten är definitivt INTE fina.. när man har så små som hon hade innan ska man inte slänga i 300 gram silicon, då ser de ju ut som barbiebröst - inte vackert
Rösta in Tina igen! Det kan bli bra tv jag vill ha lite fart och fest i huset NU. Hoppas att det blir en riktig fest ikväll fredag, så kan jag njuta lite efter veckans slit. Jag stremar BB live via datorn till tv:n funkar helt ok kanske lite dålig skärpa 450/kb/sek.Trevlig helg alla BB-lovers.
lol ..
Jag har inte sett ett enda avsnitt av skiten, folk som tittar på BB borde skaffa ett mer spännande liv.
Men Elita gör sig bäst på bild i tryckt media, alltså bör hon vinna.
Annons
clipper; varför vill du att tina ska in? e de bara för att hon e så himla dryg som du vill se hon? dryga personer ut, roliga in!

förresten, har dom slutat med chycklingfest nu eller?? de brukar ju vara kring påsk ju..
Ricky Elita är inte stark. men Tina är stark människa
Det finns bara tre st att välja Sebastian, en norsk tjej och Tina.Då tycker jag att Tina är bäst och kanske en vinnare.
Glöm inte att rösta vem ni än håller på.Som sagt jag håller på Tina iallafall för hon är männsklig och stark tycker jag. Vi får vel se kul vore det om hon kom tillbaka till huset.
BB Elita skall ut ifrån BB !!!!
Värre gnällspik har jag aldrig varit med om
tack Kobby! äntligen en som håller med mig!!

ja de man kan rösta in igen var ju inga roliga personer så jag kan förstå att du vill ha in tina då när de inte finns några vettiga människor att skicka in.. hade man kunnat välja dennis, allessandra eller nån annan som blivet utskickad hade man knappast vilja ha in tina..
Stark person, bla bla bla.... Bättre en Elita i ...... än tio Tina i ...... ! =D
Och när det gäller "handburgarna", så är de flesta tjejer sådana!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem