Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

BB Elita

BB Elita

nu mer än jag som har börjat tröttna på hennes jobbiga gnällande om allt smink, hennes hår och mat hon inte gillar.. såg ni idag? jag höll på att bli galen när jag såg hur elita gnällde över mcdonals handburgarna som där var SÅS PÅ!! ahhhhhhh grrrrrrr!! jag blir galen!!!!
ut med henne, eller vad säger ni??
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

=) handburgare =)
Är det något som tjejerna har på sig ?
Menar man inte Hamburgare?
annars så låter det sött.

Tipset med att stänga av ljudet skall jag prova :)
Go Elita du e bäst!

hoppas du vinner!

hälsningar Emma
Ricky. Du kan ju inte klaga på alla inne i huset.... Tina är en tjej som säjer vad hon tycker, ok för att hon kanske kan ta och dämpa sig lite men ändå....
Hon är sig själv (hoppas jag) och den kille som får en sån tjej på kroken kan skratta sig lycklig!!
Hon både lagar mat och städar...det e ju mer än vad man kan säga om vissa andra i BB-huset.
Han slipper ju iaf skämmas om han bjuder henne på Mc Donalds iaf... för jag tror att Tina äter "såsen".....

TINA YOU GO GIRL!!!!

Ioan: Då känner du inte många tjejer....

Annons
loan; e dom? jag hoppas verkligen jag aldrig träffar en sån gnällig person som bara gnäller hela tiden, för då kommer jag dumpa henne direkt!!

lilla my; vi tycker olika.. jag hade aldrig pallat med en sån tjej som tina, hon var jobbig.. o när hon skulle ut ut huset stod hon där på bb-gården och trodde hon var drottningen i sverige.. och så visar hon "röva" jag tycker de e så jävla respektlöst och idiotiskt att göra så.. tycker bara mindre o mindre om tina för var dag som gick..

emma; e du lik elita på sättet? för jag tror ingen annan skulle gilla henne om man inte e lika gnällig själv..
Ricky det är extremt jobbigt vara inlåst. går inte förklara nu.
Men nu är bra tv kolla Månd-tors 19.00 Lörd 22.00. sönd 21.00

Roligt TV Kanal 5
Ricky; stackars dig....nu får plågas med Tina ännu (minst) en vecka....
Är livet så tråkigt och innehållslöst att man kan bli irriterad och upprörd över ett program och de medverkande?

oj oj
vart är samhället på väg när folk tar större vikt vid att bry sig om personer på TV än dem själva och dem runt omkring dem.
Tina is in the house!

Jag tycker tina kan vara så himla jobbig men även elita! men elita e ju rolig med men jag har aldrig skrattat åt något tina gör.. aja, BB blir sääkert bra..

nån som vet hur de blir med utröstningen nu när de bara e några veckor kvar, ska 2 åka var söndag eller??
Shithead; vem har sagt att jag INTE bryr mig mig själv och dom i min omgivning....eller var det inte så du menade??

Jag har 22 timmar om dygnet att bry mig om mig själv och mina närmaste, dom som inte står mig så nära och sånna som jag inte har en blekaste aning om vilka dom är.... Så låt mig ha 2 timmar som jag "lägger-mig-i" deltagarna i BB-husets liv...?!!


Ricky; denna vecka ringer vi ju in och röstar på vilken/vilka som vi vill se som vinnare....dom 2 som fått minst poäng åker ut på söndag.... ska bli kul och se vilka det blir....vilka tror du??
Jag tror att Lotta och Lajla kommer åka....men man vet ju aldrig....
Lilla My
Nej det var inte så jag menade och långt ifrån vad jag skrev.
Jag menar att vi sitter och dömer människor vi inte känner utifrån hur de är i TV. Vi förändras nog alla om vi ställs inför en tuff och styrd miljö som BB är.

Tex, så bildar du dig en uppfattning om mig just nu när du läser mina inlägg. Men jag kanske är en du känner och som du har en helt annan bild av.

Jag tror inte att du inte skulle bry dig, ja jag vet inte något för jag känner dig inte. Det var inte riktat till dig personligen men det verkar ha träffat dig, varför kan du bara själv svara på.

Citatet under är inte riktat till dig personligen, det avgör du själv.

"Vill du bli dömd med de ord du dömmer andra med?"

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem