Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

BB Elita

BB Elita

nu mer än jag som har börjat tröttna på hennes jobbiga gnällande om allt smink, hennes hår och mat hon inte gillar.. såg ni idag? jag höll på att bli galen när jag såg hur elita gnällde över mcdonals handburgarna som där var SÅS PÅ!! ahhhhhhh grrrrrrr!! jag blir galen!!!!
ut med henne, eller vad säger ni??
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4

Lilla My; jag tror som du jag tror laila och lotta åker för de gör inget i huset.. och är inte heller så roliga att titta på.. o ska jag vara ärlig hoppas jag att de åker med, de e de jag tycker minst om i huset (trots de jag har skrivet om elita)
GUD! vad jag blir irriterade på er som skriver. Jag gillar inte tina och är ett stort fan of Elita.. Hon är grym. Prova själv att låsa in dej i ett litet utrymme utan telefon, data och andra viktiga saker.
Dessutom med en person man inte funkar med. Vad är erat problem!? ja sitter inte och kastar skit på Tinas face Men hon har inte heller varit spec. mogen hela tiden...
Folk klagar påpå Elita för att hon är blond och storbystad... Har ni träffat henne PRATAT MED HENNE? Va fan vet ni om hon e smart eller inte!? alla som varit där inne säger att de blir lite konstiga om inte värre... !
E Tina mkt bättre bara för att hon har små bröst och inte så snygg? Hon är INTE spec. mkt smartare...

Tydligen inte ni heller.
Mia:

Väl rutet!
Annons
Go Elita du e bäst!

kram
Cissi
Men att ni bara orkar.
Rob:

Allt blont och storbystat är bra.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem