Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Nio års fängelse för spammare

Nio års fängelse för spammare

"Jeremy Jaynes från Raleigh i amerikanska North Carolina är en av världens värsta spammare.
Miljoner e-postanvändare har plågats av hans oönskade e-brev.
På fredagen fick han sitt straff av en domstol i Virginia – nio års fängelse."

Hoppas att fler länder tar i med hårdhansskarna, så att man slipper skiten. :)
Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Kan man bli så ordblind,som Professor Gösta.Det var det
värsta jag varit med om.

Hur får han igång datan,och hur har han lärt sig densamma.
Han driver med oss,så det ryker om det.

Något lurigt är det.Vad tycker Göcke?????
Du är alldeles tyst.
Om jag tillför något i det hela , så tror ju somliga att jag skämtar.
Och har synpunkter på mig som moderator och gud och hans moster.
Men Jag är gravalvarlig.
Är någon ordblind så kan andra saker ta över . tex, att man får fotografiskt minne.
Om ni har andra synpunkter på detta så ber jag er att tänka till både en och två gånger innan ni kommer med motsägelser mot detta.
Ni som har varit med här på forumet vet också att min duktigaste servicetekniker och arbetskamrat var ordblind, som jag har berättat om i en annan tråd här på forumet.
Så jag tycker att ni som har egna åsikter i detta. skall tänka till
innan ni slår er för bröstet.
Det behövs bara ett slag i skallen eller en propp i hjärnan för att
man skall hamna där, det behöver inte ens vara medfött.
Och med dagens mentalitet att man kan slå både gammla och rullstolsbundna, så förstår jag att det finns personer som kan tycka att det är lajban att tracka andra, det visar ju bara hur våran empati är i det avlånga landet Sverige.

Så IS-Forumet är ett litet mini Sverige

Jag är imponerad av Professor Gösta som vågar att försöka.

Sen tycker jag väl att det hade räckt med bara Gösta.
ett alias är ett alias, och man behöver ju inte köra ut hakan mer än vad man behöver ;)

Men som sagt detta är mina högst egna värderingar, om ni vill veta var jag står som person i denna fråga.

mvh // göcke
Hej!
jag är en schisofren kluven person men vi , jag menar jag har några åsikter ändå.
Ge alla spammare livstids fängelse. Likaså alla våldtäcktsmän, mördare, pedofiler, alla som begår hor, tjuvar, torskar, alla som begår otrohet, alla falska, dumma, tokiga, schisofrena, ja för f-n mig( menar oss) också. Likaså alla som begår ekonomisk brottslighet. Alla sjuka, fattiga, arbetslösa, narkomaner, färgade, alkohlister, alla rika, alla politiker och arbetare och slutligen alla fångvaktare. Sedan har vi inga att sätta in i fängelserna längre utan alla går en välförtjänt död till mötes och Moder natur kan äntligen få andas ut!
Annons
Leif: För det första heter det datorn och inte datan. Datan kan tex vara fakta över en viss sak el. händelse.

En dator
Flera datorer

Du kanske skriver
En data
Flera dataner

Varför jämnföra USA och sverige?
Briljant när folks svenska är inkorrekt i ett sammanhang där de försöker läxa upp andra för deras språkliga brister.
Minion,

Kul att någon här kan bländande svenska, ja... jag blev så bländad att jag fortfarande ser prickar. Vilken fantastisk skribent vi har här på forumet. Kunde jag så skulle jag be dig om en autograf. Din briljanta hjärna är nog den kvickaste här på forumet.
Mvh Okunnig
Måste verkligen tacka Fajjer för att vi har fått en verkligen meningsfull tråd och intelligenta inlägg.
Yttrande och tryckfrihet på topp!
Hej lb. Jag skapade denna tråd får att dela av mig av mina åsikter, och att få ta del av andras åsikter. Jag tycker dock ej att det är så meningsfullt att diskutera emot andras argument gång på gång. Av den anledningen så har jag ej svarat på några inlägg mer. Jag tycker att denna tråd har gjort sitt nu. Jag själv vet vad jag vill veta. Vidare diskution på tråden kan jag ej göra något åt.

Mvh //Fredrik

När man skall angripa någons åsikter, så måste man ju först se till at förså dom, och eftersom Ioan uppenbarligen inte gjorde det, utan misstolkade budskapet, så förstår jag ditt senaste inlägg som istället har gått över till att på ett sarkastiskt sätt angripa mig som person, och helt åtsidosätta det tidigare argumentet.

Är det inte bättre att du helt enkelt erkänner dina brister och lämnar det därhän, det gör jag i alla fall.

GRATTIS V-F!

//Signing off this thread.
Minion,

Jag erkänner.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem