Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

rasism

rasism

Nöjd nu...eller
Antal svar på detta inlägg: 41
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

annica den reklamen gjord misstag.
som gjorde den tänkte inte så stark.

Nu sitter jag hos Los Lovos!

Vi delar tydligen denna åsikt till 100 % och min besvikelse då jag nyss läste på DI om att DO ej tänker ta upp detta fallet är mig djupt smärtande!

Det är en SKAM att man får lov med denna Rasist propaganda på en sån barnvänlig produkt som glassen faktiskt är, vad håller vi på med?

Skall vi uppfostra våra barn att bli små H-jugends helt plötsligt ?

Fy Skäms!
Detta är väl bara ytterligare ett bevis på att GB har lite rasistiska baktankar i sina produkter

http://www.avigsidan.com/avigsidan/dpict/gb_test2.jpg

Tjäns
ten finns tillgänglig på GB:s hemsida och jag skall citera var denna "match-making" tjänst säger om denna kombination.

"SANT! 96% match! Ni gillar verkligen varandra. Och ni är hur söta ihop som helst. Ta en fika eller gå på bio resten kommer sköta sig självt."

Ojojoj nu vet jag inte vad jag skall säga, debatten kring detta lyfts till en helt annan nivå nu när det är bevisat till 96% att det är rasistiskt buskap bakom Nogger Black!
Annons
Ni som tycker det är så fasanfullt att skriva Nogger borde titta på den här länken http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,631504,00.html
Just ja om ni åxå kan tala om varför det aldrig är invandrar svenskar eller flyktingar eller andra svenskar som är mörkhyade som klagar på sånna här produkter?

Negerboll är ett praktexempel. Inte var det någon mörkhyad person som anmälde den nä det var en vit svenska, nu upprepas det igen och denna gång med skattemedel av en vit gubbe. Just ja det kanske räknas som rasistiskt att skriva vit ni får väl byta ut det mot inte mörkhyad person. eller bara person kanske.

och nej det får inte heta chockladboll för det är fastslaget i lag att det är felaktig marknadsföring av EU domstolen, pga den innehåller för lite chocklad.

Så kondiset som som vart anmält bytte namnet så nu heter de vitbollar där vilket jag upplever som väldigt rasistiskt. (ironi)
Los Loves

Vill bara göra dig uppmärksam på att dina 2 L, i ditt namn, är nummer 12 i alfabetet. Alltså 2 12:or efter varandra blir 1212 vilket är en terroroganisation i Afganistan.
Hm!!!
Kan inte undanhålla er denna parodibild baserad på hela Nogger-rasism diskussionen!

http://fc.berghs-soc.com/~augusto.ramos/nyglass.jpg
Hej!
Dom kan väl kalla glassen för nugger istället!
Och neg...förlåt chokladbollar kan man väl kalla Gambiahuve me mjäll?
MinionIT:

VADFALLS ???

Tänker de INTE ta upp fallet, jag känner mig tvingad att anmäla DO till DO, eller möjligen JO.

Någonting är ruttet i det här landet när företag kommer undan med öppen rasistfacistnazism !!!

Zacko:

Nej nej .. vi är ingen terrororganisation, vi är en slags folkets befrielseförening kan man säga


Tzwintoo: Briljant bild !!
Los Loves:

Det trodde jag inte heller.
Men du ser vad man kan få ihop om man vill... och framförallt ha en livlig fantasi


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem