Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida IS

Startsida IS

Vad har hänt,om jag klickar på Aftonbladet eller Expressen eller en del andra länkar på IS sidan öppnas det dubbla sidor men bara med webbläsare Google Chrom är det fel hos mej eller är det någon annan som får lika och det händer bara på IS
Antal svar på detta inlägg: 95
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Thomas2 felet är om man försöker med FF men de funkar normalt i IE




IS är bara för IE
Det har funkat med IS förut med alla webbläsare så nu får du DedaPera förklara
varför du säger att det bara funkar med IE
det är bara nu dessa sista dagarna som det funkar perfekt bara med Internet Explorer'n, innan har ju som du säger funkat bra i alla webbläsare

tror att felet hos mig i FF kom efter att Flashplayern har uppdaterats...

Annons
Okej vi kör på det har du Internetstart som startsida så använd Internet Explorer så funkar de ????????
jag har upptäckt en annan förändring på IS, det går inte längre att scrolla genom att hålla ner vä musknapp och dra, men med scrollhjulet så funkar det. Alla andra websidor funkar som förut. Jag har IE.
pedhan

Om du trycker ner musknappen för att infoga en smiley och sedan dra den undan och släpp så blir smileys kvar.
Frågan om FF, Crome eller IE jag har provat alla tre och det funkar klockrent med samtliga. Det är senaste versionen av alla och uppdaterat, men inget fel på någon. Jag har också InternetStart som startsida och W7 ultimate på datorn.
Förlåt pedan
Svaret på smileys var till Thomas2
Nu funkar det som förut!!! Men vid tryck så blir det två!!
Det blir två sidor när man klickar men för JB funkar det, vad är det som är fel
felet måste väll ligga på IS sidan och inte i webbläsaren efter som vi är flera med samma problem , nu skulle jag infoga en smiley håller jag vänster musknapp nere
ser jag gubbarna släpper jag försvinner dom. Daniel får nog kolla lite på sin sida

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem