Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida IS

Startsida IS

Vad har hänt,om jag klickar på Aftonbladet eller Expressen eller en del andra länkar på IS sidan öppnas det dubbla sidor men bara med webbläsare Google Chrom är det fel hos mej eller är det någon annan som får lika och det händer bara på IS
Antal svar på detta inlägg: 95
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Får inte du dubbla sidor Göcke när du klickar på tex Aftonbladet på Internetstart
och använder Google Chrom
Om nu "Bjässarna" håller på att ställa till det för en del,var ska dom göra härnäst?

Borde dom inte ställa allt till rätta igen? Ja Man kan ju radera ett smileys!
Och man kan ju höger klicka på länken! Och öppna i ny flik.
Annons
boax , nej jag får inte dubbla Aftonbladet på någon webläsare.
men det kan bero på att jag inte har gjort något mer än uppdaterat.

men innan ni nu far vidare , kan ni hålla er på mattan och invänta de tester jag gör just nu, det är lite mycket tjaffsande om det ena elller andra, och för lite felsökning.

min dator funkade utan och innan i morser utan uppgraderingar, och den hade varit avstängd i två veckor. men så fort jag uppgraderade den så hamnar jag också snett på det ni redan har sagt.

och kör jag IE9 i kompatibilitetsläge så fungerar det, men det läget finns inte på många andra webläsare.
Kul diskussion, kollade nyss Google Chrom inga konstigheter har alla uppdateringar.
bengan, kan du välja smileys ??
utan att få två stycken.

så här långt så kan jag bara säga att felet troligen inte ligger hos er när det gäller att ni får dubbla smileys

så sätt inte igång och instalera om era datorer.
Vi kommer att medela er om det finns en lösning, i denna tråden.
Ja skiter i det här jag byter startsida så är problemet löst, alla andra sidor funkar
Jag får dubbla flikar öppnade,både på aftonbladet o svenskadagbladet..Lite tröttsamt o bara hos internetstart..Kör firefox Men jag litar på daniel o göcke att dom löser detta inom en snarframtid nu när semestern är slut..
i chrome får jag det periodiskt , det tog ett antal länk klick innan det uppstår.

vi jobbar på det.
Sidan verkar även tappa nått annat för, får frågan om tillåta popups,har tilldelat detta ett flertal gånger,men det verkar återkomma, alldeles nyss igen..Lycka till gubbs..

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem