Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida IS

Startsida IS

Vad har hänt,om jag klickar på Aftonbladet eller Expressen eller en del andra länkar på IS sidan öppnas det dubbla sidor men bara med webbläsare Google Chrom är det fel hos mej eller är det någon annan som får lika och det händer bara på IS
Antal svar på detta inlägg: 95
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

lazze du kör förmodligen FF

man ska välja tillåt alltid popups från internetstart så kommer det inte igen, inte hos mig i alla fall

Man kan även på FF gå in på --> Verktyg --> inställningar --> Innehåll och vid Blockera popup-fönster och vid undantag skriva in www.internetstart.se
Ja Göcke går bra. Nu är det 2 beronde på att jag valde det alternativet.
Nu öppnar det bara en flik i Chrome, härligt att ni fixade det.
Annons
Vaaa! Här är det lika dant!!!! Kolla!
Samma här...dubbla flikar kommer upp i Chrome.
Samma här!

Jag får fortfarande dubbla flikar varje gång jag öppnar länkar i Google Chrome. Det kom bara helt plötsligt för mig. Vad beror det på?
Har Google Chrome 15.0.874.106 och det krånglar här med. Men detta löser sig säkert. Tålamod kära Internetstartare är en dygd. till er alla.
Jag får nog revidera lite, vissa länkar öppnar dubbelt och vissa som öppnade dubbelt förut, öppnar nu en flik. Och smileys blir dubblerat.
Detta gäller då Chrome.
Än en gång!!
Vi kommer att medela
när vi har en lösning.

tillsvidare är det lugnast att köra i IE8/IE9 och i kompatibilitetsläge
Tack för all input från era olika datorer! Hjälper när jag felsöker. Jag har försökt med några lösningar men inget verkar ha löst problemet med dubbla fönster helt ännu. Verkar vara något med en javascript uppdatering som påverkat IS. Ska fortsätta leta.

Infoga en smiley lyckades jag dock lösa så nu funkar iallafall den som den ska.

Uppdaterar här så fort jag kommit vidare i min felsökning gällande dubbla fönster.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem