Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida IS

Startsida IS

Vad har hänt,om jag klickar på Aftonbladet eller Expressen eller en del andra länkar på IS sidan öppnas det dubbla sidor men bara med webbläsare Google Chrom är det fel hos mej eller är det någon annan som får lika och det händer bara på IS
Antal svar på detta inlägg: 95
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

boax
Dra undan musen från smiley innan du släpper vänsterknappen så blir dom kvar.
Jag har Chrome 14.0.835.202 nästa uppdatering är ju en Beta version..är det nån som laddat ner den? hur funkar den Betaversionen hos dej?

Kan det inte vara nån uppdatering till nåt program som det är fel på eller?


IS start fungerar ju ändå..men vore kul att få ordning på det. :)
bisseman
Jag kör också Chrome: 14.0.835.202
Annons
Dom övriga är
Firefox 7.0.1
IE 9.0.8112.16421
jag hade samma fel som dedapera

Först den gula rutan "Firefox har förhindrat att popup-fönster öppnats av den här platsen." och klickar man en gång till på samma länk då öppnar den sig

Med ett addon vid namn NoScript slipper man det felet, så troligast felet på IS är ett scriptfel
När Flashplayern uppdaterade sista gg. så uppstod felet,som dedapera påpekade i ett tidigare inlägg! Åtminstone i Goch! Si här!! Två igen!
Jag avinstallerade Flashplayer men det hjälpte inte
jag kanske ska förtydliga mig, troligen ett flashscript för nu har jag testat en hel del på IS och inga problem alls, det enda jag gjort är att låta NoScript blocka alla script även flash.

The NoScript Firefox extension provides extra protection for Firefox, Seamonkey and other mozilla-based browsers: this free, open source add-on allows JavaScript, Java, Flash and other plugins to be executed only by trusted web sites of your choice (e.g. your online bank).

http://noscript.net/
boax har du provat römma cache med mer i din webbläsare,


Chrome är byggt delvis på mozilla baserad kodning så kan vara därför det spökar i den också. Men varför det funkar i IE är en bra fråga kanske att det är nåt script som IE inte reagerar på eller inte visar tecken på att nåt är fel i scriptet.
Detta är Avant Browser!! Ploblemfritt!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem