Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Husby

Husby

Hoppas vi kan hålla denna tråd inom reglerna för IS forum

Tragiskt det som nu händer i Huseby, och som tidigare upplevts i många andra städer. Var har föräldrar ansvaret tagit vägen, och var har respekten för polisen tagit vägen?

Stenkastning mot polis, ambulanser och polis kan aldrig försvaras, och de skyldiga skall tas om hand och få kännbara straff.

Polisen får utstå detta i sin dagliga tjänsteutövning, och efter att många poliser i Huseby blivit skadade så nämns det inget om de kriminella gängen, däremot får vi läsa om polisens övervåld, istället för att vara tacksamma mot dem som är tillsatta för att hålla lag och ordning på våra gator.
Antal svar på detta inlägg: 55
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

håll politiken borta från IS
Jag läser bara vad som står i media om dessa kravaller. Man skall tydligen inte tro på
media för då blir man vilseförd.

Av media framgår det tydligt att det är invandrarungdomar eftersom polisen har
kallat dom för förbjudna ord.

Det framgår också att, av filmer att döma, som att ungdomarna är äldre män i
30- års åldern. Det låter som huliganer av svensk kaliber.

Göcke kanske har rätt i att det kan vara blandad kompott av stridslystna från
bägge sidor.

Göcke, godmorning. Helt rätt du har i allt. Ordning och reda, och i sådana här sammanhang ska man inte sitta och raljera när man inte har en aning om vad som egentligen orsakat och orsakar dylika händelser. Jag vill i sammanhanget bara påpeka en sak, de flesta talar om "ungdomar", men hur länge i livet är man ungdom? Här rör det sig om vuxna människor. Så lite svårt att lägga all skuld på barn/ungdomar/yngre. Allrahelst här det bara är gissningar. Hoppas det ordnar till sig, inte speciellt roligt för de som har sina hem i trakterna. Hälsn. L.
Annons
Där gick gränsen Emans
Man måste testa gränserna för att veta var dom går.

Tyckte det var en allmänt hållen insändare först men efter en andra genomläsning såg jag att det fanns hänvisningar till deras politik.
Är det någon som funderar på hur de som bor där känner sig.
För jag tror inte ett ögonblick på att de tycker detta är ok.

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04422.PNG
Snodden!
Polisen har inte tillgång till elpistol i Sverige, inte ens slangbella för det är väl att ta i i onödan.
Ikväll är det Stockholms derby i Allsvenskan, har på känn att det kan hända otäcka saker där, men hoppas jag har fel!
Nyheter i media världen över, detta kommer att fördärva den fina bild av Sverige, som funnits i omvärlden i många år.

Så här skriver man på CNN

http://korta.nu/e8kr5
Kostnaden för upploppen kommer hamna på åtskilliga miljoner och VEM skall betala?

Jag vill då inte betala för kräk som förstör vårat land nåt mera.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem