Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Bilder på kontakter

Bilder på kontakter

Jag har installerat Skype i min dator och har försökt att lägga in bilder på mina kontakter men kan inte hitta någonstans vart man gör det. Kan inte heller lägga in bilder på mina kontakter som jag har i Windows 8, någon som vet hur man gör?
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

bilderna lägger du inte in själv, de får du när du synkar adressboken i det hotmailkonto du har

hade du skypekonto innan, så skall mailkontot och skypekontot mergas ihop

hur man gör står på skype
Men jag har inga bilder i något hotmailkonto på mina kontakter för det går inte att lägga in några bilder. De jag har på Facebook ska jag inte ha med i Skype utan bara några närmast och de bilderna har jag i min dator.
du får be dina skypekontakter lägga in en egen bild i sin profile.

du kan inte göra det.
Annons
Kan man då inte få kontaktbilderna på Facebook vänner heller? Jag har inga bilder på dem heller trots att de har kontaktbilder på Facebook och hur får jag dit dem i så fall?
Hmmm

om du har ett skypekonto som är knutet till ditt hotmailkonto och det i sin tur är knutet till ditt facebook konto eller även andra varianter typ twitter osv , så skall alla se varandras profilbilder, (Avatarer) som de hette förr.

Har svårt att beskriva det på annat sätt.
Jag har ett Skype konto som är knutet till mitt hotmailkonto och sin tur även till skype men det blir inga bilder ändå på mina kontakter.
Det är bara bild på en av mina kontakter som jag har.
Får bara kontaktbilderna på de personer som är inloggade på Facebook men inte de andra!
Loggade ut och startade om datorn och loggade in igen, då fanns det några bilder men efter en stund så försvann de igen.
var försvann de ?? i vilket program ??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem