Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Bilder på kontakter

Bilder på kontakter

Jag har installerat Skype i min dator och har försökt att lägga in bilder på mina kontakter men kan inte hitta någonstans vart man gör det. Kan inte heller lägga in bilder på mina kontakter som jag har i Windows 8, någon som vet hur man gör?
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

De försvinner hela tiden från Skype, har nu laggat in på Skype genom min laptop och där ligger alla bilderna.
Challe , har jag fattat det korrekt att du har två datorer och kör skype i båda

men får olika resultat??

i så fall , borde du titta på skype inställningarna..

vad skiljer dem åt nu..
Inget skiljer dem åt alls!!! Jag har nu avinstallerat Skype i den stationära datorn och nu får jag inga bilder alls på mina Facebook vänner hur jag än gör med Skype.
Annons
Jag menar att jag har avinstallerat det och återinstallerat det igen och nu får jag inga bilder hur jag än gör.
När jag startar Skype så har jag en fem sex kontaktbilder av 190 för att efter en stund så är de också borta, måste vara någon som har samma fel som jag har???
jag har testat det du gjorde , avinstallerat och installerat om

för mig fungerar det.

men däremot så ser jag inte dem som inte har någon profilbild.

Du har med stor säkerhet avbockat på visa profilbilder i kontaktlistan i skype

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04461.JPG
Nej, jag har den rutan ibockad. jag har också prövat att logga in med mitt skypenamn, Microsoft-ID och med Facebook inloggning med samma resultat på alla.

Däremot så får jag upp nere till höger en ruta som talar om när mina kompisar loggar in eller ut på facebook. Alla mina kompisar på facebokk har bilder på sin profil.
Challe , du gör det riktigt svårt att hänga med i svängarna.


Du har en dator som det fungerar på

varför inte hålla dig till just den inloggningen på båda och jämföra inställningarna
Nu har jag gjort precis som efter denna länk http://korta.nu/1lxiz men ändå efter nyinstallation så blir det inga profilbilder.
jag har gjort det samma och det fungerar.??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem