Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Itunes autostartar

Itunes autostartar

Hur hindrar jag Itunes att starta automatiskt när datorn startar?

Jag har inaktiverat autostart i aktivitetshanteraren, men nog attan startar den ändå. Hur göra?

hm
Antal svar på detta inlägg: 46
Sidor: «1 2 3 4 5

I värsta fall får man i "Kör" rutan skriva regedit sedan söka på allt som heter ITunes resp. Apple och radera manuellt.. Då lär det garanterat försvinna.

Jag fick för många herrans år sedan nåt fel med disketter och datorn ville att jag skulle starta/sätta i en speciell diskett, inne på regedit kunde jag förhindra den förfrågan.
spelar ingen roll vad jag gör så nog startar Itunes av sig själv. Regedit har jag inte tordats prova med än Bandit
Har du provat att av installera det och sen installera det igen
Annons
Ja Loket55. Det har jag provat med ett antal gånger.
läste nyss ett kåseri i Katrineholms kuriren där skribenten skriver om hur hon tidigare älskade popbandet U2 men numera hatar det. Orsaken är att hennes mobil börjar spela en av deras låtar så fort hon ska göra något och när hon sätter sig i bilen. Hon hade också varit i kontakt med support men man hade inte lyckats lösa det. Nu vet jag inte om det är iTunes eller Spotify eller något annat som startar.
Ja det här gör att jag funderar på att köpa en mobil av annat märke nästa gång, och då har jag verkligen tyckt min Iphone fungerat bra.

Det är verkligen dåligt av Apple. Men det är också verkligen konstigt när t. e. x Göcke lyckas göra så hans Itunes inte startar men inte jag!??

Sida:
« 3 4 5


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem