Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows update

Windows update

Din enhet startas om automatiskt när du inte använder den. Uppdateringar laddas inte ned över anslutningar med datapriser.

Vad mena dom i klartext med detta? Min enhet har stått på 3% hämtning sen i går,och där står den!
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Laddar ned uppdateringar (3 %) Hit kommer jag men sen är det stopp- Uppe till höger finns en sökruta som jag skrev "Sök uppdatering" men sen är det stopp!!
Göcke!

När du som bäst behövs så finns du inte här på forumet! Du om någon vet nog hur Windows utdata ska hanskas med.

Den sista upp och installationen var de 28/ 1-16 Det har visligen hämta två till men dom installeras ju inte. Så hur får man fart på detta spöke. Här är dom sista hämtningarna.

Säkerhetsuppdatering för Adobe Flash Player i Windows 10 Version 1511 för x64-baserade datorer (KB3135782

Kumulativ uppdatering för Windows 10 Version 1511 för x64-baserade system (KB3135173)
Adobe Flash Player finns ju inte i min dator? Ändå har det kommit säkerhetsuppdatering!!
Annons
Thomas 2: Du har väl IE 11 och den finns kanske där
Adobe Flash Player finns i windows 10.
Ring Microsofts support i morgon är rådet.
VHejsan . Ligger däckad i magsjuka. Annars så kom jag med flyget till Svedala natten till lördagen.
Men skall försöka hjälpa er

1 flachplayer finns i datorn och rullas ut från microsoft i Win10 så den ska installeras som kb
2 kumultativa uppgraderingar ska uppdateras. Gör de inte det utan blir hängandes . Måste man se efter vad som kan strula. Det kan jag inte bara säga just nu.
Det kan finnas fler orsaker och är väldigt lika dem ända från stenåldern..

Jag återkommer när jag kan koncentrera mig på att tänka och inte på att springa på muggen
Adobe Flash Player finns i windows 10. Kan inte hitta den!! Tips! Har sökt som fa.... men hitta inte den. Troligt är det det som strula eftersom den inte installeras.

Krya på dig Göcke!
Har du inte installerat adobes så skall du inte se det. Så det är ok
Här kan du börja om du inte redan har kört detta
och sen diag programmet

http://korta.nu/5Fd
Ja det har jag kört redan men inget fel.

Adobe Flash Player Finns i IE11. Har hittat det!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem