Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows update

Windows update

Din enhet startas om automatiskt när du inte använder den. Uppdateringar laddas inte ned över anslutningar med datapriser.

Vad mena dom i klartext med detta? Min enhet har stått på 3% hämtning sen i går,och där står den!
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Säkerhetsuppdatering för Adobe Flash Player i Windows 10 Version 1511 för x64-baserade datorer (KB3135782

Detta borde ha installerats vid det här laget! Det har ju hämtats men vänta på installation.
har du aktiverat automatisk uppgraderings installation
eller står det på schemalagd sådan
Den står på automatiskt.
Annons
dessa uppdateringar fick jag , den senaste är förståelig , för att den datorn startades då

Säkerhetsuppdatering för Adobe Flash Player i Windows 10 Version 1511 för x64-baserade datorer (KB3135782)
rullades ut .. 2016-02-12

Uppdatering till Internet Explorer Flash Player i Windows 10 Version 1511 för x64-baserade system (KB3133431)
rullades ut .. 2016-01-06


Säkerhetsuppdatering för Internet Explorer Flash Player i Windows 10 Version 1511 för x64-baserade datorer (KB3132372)
rullades ut .. 2015-12-30
och har den laddats hem borde du få installera knappen att visa sig eller så sker det med automatik vid omstart ....?
Ja precis. men det har stanna totalt!

Det finns uppdateringar

Laddar ned uppdateringar (0 %

Information.

Säkerhetsuppdatering för Adobe Flash Player i Windows 10 Version 1511 för x64-baserade datorer (KB3135782)

Vänta på installation ! Och där står jag utan kunna påverka det!
Om jag minns rätt så hade mitt problem att göra med Norton.
Prova att stänga av ditt antivirusprogram och kör sen en uppdatering
Kör F-secure och ha försökt med det med!
Ring microsofts support imorgon så får du hjälp
låter som det vanliga med strulupdateringar , som har funnits för adobe i många år tyvär

du kan ladda ned kB filen här , men välj rätt version

http://korta.nu/8Fd

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem