Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Samsung 730

Samsung 730

Eftersom Guran efterlyser trevliga inlägg om vardagshändelser så kan jag berätta att jag beställt en Samsung 730. Nu går jag här i spänd förväntan. Jag har aldrig haft en mobil med kamera, men denna har ju både kamera, färgskärmar, MP3, radio, ja jag ger mig sjuttsingen på att den även har en liten askkopp.

Det hupfällbara undret har ju en sådan där Blåtandsfunktion. I produktbeskrivningen så skall man bara behöva lägga luren bredvid datorn för att överföra information. Så kan det väl inte vara? Man måste väll installera någon slags mottagare i datorn först?

Tänk dubbla färgskärmar. Då kan jag ju ta kort på mig själv. Ni vill väl ha mig på bild här någonstans?
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Ps/ Du Guran skriv något kul själv i stället för att klaga på andra /Ds
Välkommen i klubben för "oss mobilägare med telefon med extra allt"! Har nyss skaffat en SonyEricsson 750i...jag ger mig fasen på att man koka gröt iden...den har allt som din samsung har-utom dubbla skärmar! Det är kul med nya fina bra grejer!
Men din är inte vikbar!
Annons
Nej det är den inte..men min e bättre än din:)
Ja nu har jag ju inte fått min än, men jag tror att min lur kommer att få din att skämmas.
Det tror du ja.....vi får väl se....jag har haft Samsung innan och det är jäkligt bra telefoner...dock läste jag att modellen före din-720 skulle vara behäftad med dåligt ljud...hoppas din inte har det
Den hade ju ingen radio så denna är nog bättre
Batting har du köpt en mobil en sån där utan sladd och med kamera, WOW häftigt!
Ja visst! Nu tar Batting klivet in i 2000-talet
gillar min 750i

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem