Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Samsung 730

Samsung 730

Eftersom Guran efterlyser trevliga inlägg om vardagshändelser så kan jag berätta att jag beställt en Samsung 730. Nu går jag här i spänd förväntan. Jag har aldrig haft en mobil med kamera, men denna har ju både kamera, färgskärmar, MP3, radio, ja jag ger mig sjuttsingen på att den även har en liten askkopp.

Det hupfällbara undret har ju en sådan där Blåtandsfunktion. I produktbeskrivningen så skall man bara behöva lägga luren bredvid datorn för att överföra information. Så kan det väl inte vara? Man måste väll installera någon slags mottagare i datorn först?

Tänk dubbla färgskärmar. Då kan jag ju ta kort på mig själv. Ni vill väl ha mig på bild här någonstans?
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Har min nokia 8850 den lart snyggast nallen som finns...
Visst är det roligt med en massa olika mobiltelefoner i alla möjliga och omöjliga färger och utföranden? Det går att säga så mycket om dem som åtminstone jag trodde var en omöjlighet.
Du har inte ångrat dig på köpet av den nya mobilen Batting? Nu när du fått höra av AXE att det finns värre saker på marknaden.
8850 dé du Battingen är prylar som håller måttet om man så säger, men jag tror din nalle är bra och till rätt pris och allting.
Nä jag tror inte att jag kommer att ångra mig. Jag är ju intresserad av foto så det var väl mest därför som jag skaffade den. Jag har riktiga digitalkameror, men dom har man ju inte alltid med sig. Det där kan vara ett litet kompliment. Imorgon eller övermorgon så kommer jag givetvis vilja ha något annat. Då finns det säkert mobiler med 4mp, och GPS.
Annons
Batting du kan väl skriva och berätta om din nya investering när det är blir aktuellt! Det skulle vara såååå roligt att få höra om den!
Nu alla glada och trevliga lämnar jag mobilerna åt sitt ödé!
Ett litet tips till alla: Köp aldrig Siemens, min SX1 har krånglat sedan första gången! /siemens suger
Stefan:
Nu var du lite negativ!
Nu när Stefan var det kan jag med vara det, min Ericsson T610 börjar glappa när jag försöker att vika den. Vad kan det bero på?
Hej... ville bara bidra till debatten och säga att jag införskaffat en Samsung e-720.
En jäkligt bra telefon med en hiskeligt massa funktioner som jag troligtvis aldrig kommer att använda.
men som sagt, när man pratar i telefon så suger ljudet!
Man skulle kunna tro att de åtminstonde skulle lagt lite krut på telefon funktionen eftersom det är just en telefon, inte sant?

men jag vet däremot som en gammal hacker man är, att det tidigare funnits hack till nokia telefoner där man ställer in kvaliten på telefon ljudet, enda nackdelen var att det drog mer batteri.

Någon som vet om detta går att göra på samsung??

Hoppas de rättat till ljudet på 730:an
Nu blev det nervöst här :)
Batting du får meddela om utfallet av inköpet blir det önskade!
Ja det där var ju oroande
Jag känner mig liten, rädd och otrygg!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem